Sociala tråden!
Forum > Off Topic > Sociala tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
Haha, inte jag heller, är så glad att jag inte har några läxor tills imorgon
![]()
13 nov, 2011 15:15 |
|
Ascendio
Elev |
13 nov, 2011 15:19 |
|
si_tonks
Elev |
13 nov, 2011 15:19 |
|
Ascendio
Elev |
13 nov, 2011 15:24 |
|
Borttagen
|
Okej, jag behöver kramar just nu!
För att för två veckor sedan tog jag nya hål i öronen, då tog jag två till i det högra = tre hål sammanlagt i höger öra. Nu för drygt en timme sen när jag kom hem från pappa så inser jag att det övre hålet i örat har börjat läkt ihop.. på framsidan.. Liksom, huden hade börjat växa över ploppen på framsidan, så jag fick dra ur det örhänget (gjorde jätte ont) och sätta i ett nytt.. Miyuki behöver kramar, nu!! ♥ 13 nov, 2011 16:23 |
|
Celebikai
Elev |
^ kram ♥
Alltså, dra ut örhänget fast det har växt över ploppen. aj. Måste ta på mig mina örhängen nu. innan hålen växer igen. ![]()
13 nov, 2011 16:25
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-13 kl. 16:29
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Celebikai: ^ kram ♥ Alltså, dra ut örhänget fast det har väst över ploppen. aj. Måste ta på mig mina örhängen nu. innan hålen växer igen. Ja, för varje millimeter jag drog ut örhänget så gjorde det (förlåt för språket) skitont, men just nu känns det bättre 13 nov, 2011 16:27 |
|
si_tonks
Elev |
13 nov, 2011 16:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Där var mina 72 minuter av Glee över D: Ronja: KRAMIZAR! Aj, det måste ha gjort jätteont Jah, nu får jag tröstäta Jelly Beans och glo på Tintin ♥ 13 nov, 2011 16:36 |
|
Knizzlare
Elev |
Shit! Är det ens tillåtet att ha så många prov på en vecka?! O.O Det är det inte på vår skola iaf...typ bara om eleverna och läraren kommit överens om det, eller nåt. Miyuki: Gjorde ont i magen av att läsa det där Dx *bamsekram* ♥ ![]()
13 nov, 2011 16:49 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen