Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
onlyoliviaa
Elev |
29 maj, 2012 19:36 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av Anapneo: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Oskan: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Anapneo: Spoiler: Tryck här för att visa! Seriöst nu tjejer, jag behöver hjälp. Gillar jag honom på riktigt eller gillar jag bara hur han får mig att känna? Eller är det samma sak? Jag vet inte vad jag ska göra... Jag tror du gillar honom påriktigt, försök att avslöja det för honom, sakta men säkert ugh... Men grejen är ju den, att sist jag berättade för två år sen krossade han mitt hjärta ordentligt. Men han är nog mognare nu så... Jag får försöka, tack ♥ min kompis brukar säga att killar aldrig blir mognare XD Hoppas att han gillar dig, och lycka till med honom ♥ Kan inte låta bli att flika in något här! Jag tycker att istället för att bara gå och tråna efter honom och låta det rinna ut i sanden gör mer ont än att faktiskt fråga honom. Visst kan svaret också göra ont, men det kan också uppfylla ditt liv med en massa glädje, har du råd att missa den chansen? Såvida du inte tydligt märkt att du blivit friendzoned, så tycker jag att du ska ge det ett försök i alla fall. Alla förtjänar en andra chans, fråga Dumbledore =) Det kan jag ju hålla med om Men jag själv skulle aldrig ens våga prata om ämnet krälek om jag var du :o Men gör som Oskan sa om du vågar, försök! Hatar att jag är så feg. Är rädd att det ska påverka våran vänskap igen, och att det ska bli ännu värre den här gången. Förra gången pratade vi inte med varandra på 7 månader.... Jag får väl försöka att liksom... ta det lugnt och se vad som händer antar jag... Oj, sju månader! Men om det blir så att han inte säger det rätta kan du väl försöka att bli hans vän igen? ♥ Jo... men vi är så himla bra vänner också. Alltså, jag ska ta det lite lugnt och se om någonting visas från hans sida, och gör det det så kommer jag nog för första gången i mitt liv ta första steget.... oh god I'm going to die so badly Gör det, ta det säkra steget och ta det lugnt om det är det du vill göra ♥ När du tror att han är redo, berätta det! Fega INTE ur! Du får skicka ett meddelande när du har gjort det til mig sen Lycka till!
29 maj, 2012 19:38 |
|
Kintsugi
Prefekt |
^NEJ VAD TRÅKIGT!
Spoiler: Tryck här för att visa! Ny dag imorgon med nya krafter, nu gymmet! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 29 maj, 2012 19:39 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Lunah~: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Oskan: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Anapneo: Spoiler: Tryck här för att visa! Seriöst nu tjejer, jag behöver hjälp. Gillar jag honom på riktigt eller gillar jag bara hur han får mig att känna? Eller är det samma sak? Jag vet inte vad jag ska göra... Jag tror du gillar honom påriktigt, försök att avslöja det för honom, sakta men säkert ugh... Men grejen är ju den, att sist jag berättade för två år sen krossade han mitt hjärta ordentligt. Men han är nog mognare nu så... Jag får försöka, tack ♥ min kompis brukar säga att killar aldrig blir mognare XD Hoppas att han gillar dig, och lycka till med honom ♥ Kan inte låta bli att flika in något här! Jag tycker att istället för att bara gå och tråna efter honom och låta det rinna ut i sanden gör mer ont än att faktiskt fråga honom. Visst kan svaret också göra ont, men det kan också uppfylla ditt liv med en massa glädje, har du råd att missa den chansen? Såvida du inte tydligt märkt att du blivit friendzoned, så tycker jag att du ska ge det ett försök i alla fall. Alla förtjänar en andra chans, fråga Dumbledore =) Det kan jag ju hålla med om Men jag själv skulle aldrig ens våga prata om ämnet krälek om jag var du :o Men gör som Oskan sa om du vågar, försök! Hatar att jag är så feg. Är rädd att det ska påverka våran vänskap igen, och att det ska bli ännu värre den här gången. Förra gången pratade vi inte med varandra på 7 månader.... Jag får väl försöka att liksom... ta det lugnt och se vad som händer antar jag... Oj, sju månader! Men om det blir så att han inte säger det rätta kan du väl försöka att bli hans vän igen? ♥ Jo... men vi är så himla bra vänner också. Alltså, jag ska ta det lite lugnt och se om någonting visas från hans sida, och gör det det så kommer jag nog för första gången i mitt liv ta första steget.... oh god I'm going to die so badly Gör det, ta det säkra steget och ta det lugnt om det är det du vill göra ♥ När du tror att han är redo, berätta det! Fega INTE ur! Du får skicka ett meddelande när du har gjort det til mig sen Lycka till! Jo. Åh, om jag ens säger det alls. Känner hur allt det här äter upp mig inifrån, men alltså... vi får se om jag berättar, jag gör det om inte allt blir värre då.
29 maj, 2012 19:43 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av Anapneo: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Oskan: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Anapneo: Spoiler: Tryck här för att visa! Seriöst nu tjejer, jag behöver hjälp. Gillar jag honom på riktigt eller gillar jag bara hur han får mig att känna? Eller är det samma sak? Jag vet inte vad jag ska göra... Jag tror du gillar honom påriktigt, försök att avslöja det för honom, sakta men säkert ugh... Men grejen är ju den, att sist jag berättade för två år sen krossade han mitt hjärta ordentligt. Men han är nog mognare nu så... Jag får försöka, tack ♥ min kompis brukar säga att killar aldrig blir mognare XD Hoppas att han gillar dig, och lycka till med honom ♥ Kan inte låta bli att flika in något här! Jag tycker att istället för att bara gå och tråna efter honom och låta det rinna ut i sanden gör mer ont än att faktiskt fråga honom. Visst kan svaret också göra ont, men det kan också uppfylla ditt liv med en massa glädje, har du råd att missa den chansen? Såvida du inte tydligt märkt att du blivit friendzoned, så tycker jag att du ska ge det ett försök i alla fall. Alla förtjänar en andra chans, fråga Dumbledore =) Det kan jag ju hålla med om Men jag själv skulle aldrig ens våga prata om ämnet krälek om jag var du :o Men gör som Oskan sa om du vågar, försök! Hatar att jag är så feg. Är rädd att det ska påverka våran vänskap igen, och att det ska bli ännu värre den här gången. Förra gången pratade vi inte med varandra på 7 månader.... Jag får väl försöka att liksom... ta det lugnt och se vad som händer antar jag... Oj, sju månader! Men om det blir så att han inte säger det rätta kan du väl försöka att bli hans vän igen? ♥ Jo... men vi är så himla bra vänner också. Alltså, jag ska ta det lite lugnt och se om någonting visas från hans sida, och gör det det så kommer jag nog för första gången i mitt liv ta första steget.... oh god I'm going to die so badly Gör det, ta det säkra steget och ta det lugnt om det är det du vill göra ♥ När du tror att han är redo, berätta det! Fega INTE ur! Du får skicka ett meddelande när du har gjort det til mig sen Lycka till! Jo. Åh, om jag ens säger det alls. Känner hur allt det här äter upp mig inifrån, men alltså... vi får se om jag berättar, jag gör det om inte allt blir värre då. Inget kommer att blir värre så länge du tror på dig själv och gör det som känns bäst för dig. Alla val är dina egna och du gör som du vill, du gör det som känns bäst, okej?
29 maj, 2012 19:47 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Lunah~: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Oskan: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Anapneo: Spoiler: Tryck här för att visa! Seriöst nu tjejer, jag behöver hjälp. Gillar jag honom på riktigt eller gillar jag bara hur han får mig att känna? Eller är det samma sak? Jag vet inte vad jag ska göra... Jag tror du gillar honom påriktigt, försök att avslöja det för honom, sakta men säkert ugh... Men grejen är ju den, att sist jag berättade för två år sen krossade han mitt hjärta ordentligt. Men han är nog mognare nu så... Jag får försöka, tack ♥ min kompis brukar säga att killar aldrig blir mognare XD Hoppas att han gillar dig, och lycka till med honom ♥ Kan inte låta bli att flika in något här! Jag tycker att istället för att bara gå och tråna efter honom och låta det rinna ut i sanden gör mer ont än att faktiskt fråga honom. Visst kan svaret också göra ont, men det kan också uppfylla ditt liv med en massa glädje, har du råd att missa den chansen? Såvida du inte tydligt märkt att du blivit friendzoned, så tycker jag att du ska ge det ett försök i alla fall. Alla förtjänar en andra chans, fråga Dumbledore =) Det kan jag ju hålla med om Men jag själv skulle aldrig ens våga prata om ämnet krälek om jag var du :o Men gör som Oskan sa om du vågar, försök! Hatar att jag är så feg. Är rädd att det ska påverka våran vänskap igen, och att det ska bli ännu värre den här gången. Förra gången pratade vi inte med varandra på 7 månader.... Jag får väl försöka att liksom... ta det lugnt och se vad som händer antar jag... Oj, sju månader! Men om det blir så att han inte säger det rätta kan du väl försöka att bli hans vän igen? ♥ Jo... men vi är så himla bra vänner också. Alltså, jag ska ta det lite lugnt och se om någonting visas från hans sida, och gör det det så kommer jag nog för första gången i mitt liv ta första steget.... oh god I'm going to die so badly Gör det, ta det säkra steget och ta det lugnt om det är det du vill göra ♥ När du tror att han är redo, berätta det! Fega INTE ur! Du får skicka ett meddelande när du har gjort det til mig sen Lycka till! Jo. Åh, om jag ens säger det alls. Känner hur allt det här äter upp mig inifrån, men alltså... vi får se om jag berättar, jag gör det om inte allt blir värre då. Inget kommer att blir värre så länge du tror på dig själv och gör det som känns bäst för dig. Alla val är dina egna och du gör som du vill, du gör det som känns bäst, okej? Tack. Jo, jag gör det som känns bäst, tack hjärtat. ♥
29 maj, 2012 19:48 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Kintsugi: ^NEJ VAD TRÅKIGT! Spoiler: Tryck här för att visa! Ny dag imorgon med nya krafter, nu gymmet! Alltså stackare! :c HAHAH! Kan inte låta bli att skratta lite, förlåt! Men hoppas du får en underbar dag imorgon! ♥
29 maj, 2012 19:50 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Kintsugi: ^NEJ VAD TRÅKIGT! Spoiler: Tryck här för att visa! Ny dag imorgon med nya krafter, nu gymmet! Alltså stackare! :c HAHAH! Kan inte låta bli att skratta lite, förlåt! Men hoppas du får en underbar dag imorgon! ♥ Hahah ^^ Det är lungt, jag bjuder på det. Kul att kunna glädja andra liksom ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 29 maj, 2012 19:52 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av Anapneo: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Oskan: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Anapneo: Spoiler: Tryck här för att visa! Seriöst nu tjejer, jag behöver hjälp. Gillar jag honom på riktigt eller gillar jag bara hur han får mig att känna? Eller är det samma sak? Jag vet inte vad jag ska göra... Jag tror du gillar honom påriktigt, försök att avslöja det för honom, sakta men säkert ugh... Men grejen är ju den, att sist jag berättade för två år sen krossade han mitt hjärta ordentligt. Men han är nog mognare nu så... Jag får försöka, tack ♥ min kompis brukar säga att killar aldrig blir mognare XD Hoppas att han gillar dig, och lycka till med honom ♥ Kan inte låta bli att flika in något här! Jag tycker att istället för att bara gå och tråna efter honom och låta det rinna ut i sanden gör mer ont än att faktiskt fråga honom. Visst kan svaret också göra ont, men det kan också uppfylla ditt liv med en massa glädje, har du råd att missa den chansen? Såvida du inte tydligt märkt att du blivit friendzoned, så tycker jag att du ska ge det ett försök i alla fall. Alla förtjänar en andra chans, fråga Dumbledore =) Det kan jag ju hålla med om Men jag själv skulle aldrig ens våga prata om ämnet krälek om jag var du :o Men gör som Oskan sa om du vågar, försök! Hatar att jag är så feg. Är rädd att det ska påverka våran vänskap igen, och att det ska bli ännu värre den här gången. Förra gången pratade vi inte med varandra på 7 månader.... Jag får väl försöka att liksom... ta det lugnt och se vad som händer antar jag... Oj, sju månader! Men om det blir så att han inte säger det rätta kan du väl försöka att bli hans vän igen? ♥ Jo... men vi är så himla bra vänner också. Alltså, jag ska ta det lite lugnt och se om någonting visas från hans sida, och gör det det så kommer jag nog för första gången i mitt liv ta första steget.... oh god I'm going to die so badly Gör det, ta det säkra steget och ta det lugnt om det är det du vill göra ♥ När du tror att han är redo, berätta det! Fega INTE ur! Du får skicka ett meddelande när du har gjort det til mig sen Lycka till! Jo. Åh, om jag ens säger det alls. Känner hur allt det här äter upp mig inifrån, men alltså... vi får se om jag berättar, jag gör det om inte allt blir värre då. Inget kommer att blir värre så länge du tror på dig själv och gör det som känns bäst för dig. Alla val är dina egna och du gör som du vill, du gör det som känns bäst, okej? Tack. Jo, jag gör det som känns bäst, tack hjärtat. ♥ Varsågod, hoppas det hjälpte och att allting kommer att lösa sig (det kommer det, oroa dig inte) ♥
29 maj, 2012 19:59 |
|
Jac
Elev |
30 maj, 2012 11:07 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen