Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona klev tillslut upp. Hon tog ett lakan och torkade sig innan hon sjönk ner på en stol vid badkaret.
24 jan, 2014 18:13 |
|
Borttagen
|
Niel klev upp direkt efter Mona. Han torkade sig och tog huttrandes på sig kläder. "Vad är klockan?"
24 jan, 2014 19:21 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona klädde sig snart med, hon hade fått en lång vit klänning utav läkarna. "Jag vet inte riktigt, det är förmiddag".
24 jan, 2014 21:02 |
|
Borttagen
|
"Okej." Niel sträckte på sig och gäspade samtidigt. "Erin?"
24 jan, 2014 21:13 |
|
Jessica Tonks
Elev |
24 jan, 2014 22:14 |
|
Borttagen
|
"Okej." Niel kände sig redan lättad då han kom på något. Han kallade på en läkare, som han frågade: "Vilken dag är det idag?"
24 jan, 2014 22:52 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Den sjuttonde augusti" svarade läkaren och såg på dem. "Om ni orkar är ni fria att ge er av härifrån".
24 jan, 2014 23:04 |
|
Borttagen
|
"Mona! Johanna kommer imorgon!"
24 jan, 2014 23:06 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Orkar du ta dig hem då Niel?" undrade Mona och tog hans hand. "För om du inte är frisk måste vi stanna här".
24 jan, 2014 23:07 |
|
Borttagen
|
"Jag hoppas det.... Jag känner mig dock lite trött just nu..."
24 jan, 2014 23:10 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen