De utvalda
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > De utvalda
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
"Det skulle vara trevligt, vi har ju inga flickor" log Ethan och satte sig ner i sin stol igen. "Vi får se om det blir något då...".
16 dec, 2013 19:04 |
|
Vildvittra
Elev |
"Nej, vi har ju inte det." sa hon och satte sig i hans knä. Var hon älskarinna så var hon och ingen skulle ta sig in utan att knacka först.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 dec, 2013 19:06 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Ethan la armarna om Eletha och blundade lätt. "En liten flicka skulle verkligen vara trevligt....Om hon och du vill skulle hon inte behöva arbeta så mycket, hon kan få leka med Simon och Hektor också...".
16 dec, 2013 19:08 |
|
Vildvittra
Elev |
"Tack." log Eletha, men det hade hon nog tänkt med, hon tog hellre dubbelt och lät sitt barn vara fri. Sen skulle hon träna barnet i försvar, när det blev större då men aldrig att någon skulle ge sig på hennes barn.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 dec, 2013 19:11 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Ethan satt så en stund innan han tog Eletha i sin famn och reste sig upp, bärandes på henne. "Vad sägs om att vi går och lägger oss?" undrade han leende.
16 dec, 2013 19:13 |
|
Vildvittra
Elev |
"Låter mycket trevligt." log hon och lutade huvudet lätt mot honom. Ibland var det skönt att bara vara liten, att låta någon annan ta hand om och försvara henne.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 dec, 2013 19:15 |
|
Jessica Tonks
Elev |
16 dec, 2013 19:18 |
|
Vildvittra
Elev |
Eletha log böjde sig fram och kysste honom. "Mmm, älskar dig, så glad att vi är samman." log hon och kysste honom åter.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 dec, 2013 19:20 |
|
Jessica Tonks
Elev |
16 dec, 2013 19:21 |
|
Vildvittra
Elev |
Eletha rös lätt till av smekningen, ingen annan än han kunde få henne att känna så. Han tvingade sig aldrig på henne och respekterade då hon inte ville och hon älskade honom för det.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 dec, 2013 19:26 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen