Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jac
Elev |
Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Jac: Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Jac: Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Jac: Tystnaden som uppstår när ens mamma säger att hon träffat en kille i min peralleklass och hävdar att han inte är som han är i skolan. Samma har hänt mig 8D Min morfar träffade en kille i min parallellklass på en Formel1 tävling, ojojoj vad klok och duktig han var då! '-' Man bara vill skrika till de då, han är inte så i skolan! Han är bara så när han träffar dig! Och det framstod som att hon hade pratat med honom länge också.. '-' Sen idag när jag skull till skolan och hämta min tidskriftsamlare på ena skolan (vi har två skolor på olika sidor om en väg och jag hade lektion på ena och lektion på andra) möter jag honom och han håller kvar min blick jätte länge. I fyran/femman gick det ett rykte om att han gillade/gillar mig, vi gick på samma dagis och samma klass upp till trean, och jag är rädd att han fortfarande gillar mig för jag gillar inte honom. Det är ju bara kul att veta om någon är kär i en, ännu bättre om man vet vem! Det stärker ens självförtroende, mitt i alla fall Jag tycker han är en idiot och jag gillar honom verkligen inte, om han skulle fråga chans skulle jag få panik. Jag vet inte hur många gånge rhan har kollat konstigt på mig och sagt dåliga kommentarer om mina kläder. Framstår ofta som att han har en hjärna lika stor som en ärta. Han säger bög som ett själsord och det klarar jag inte. Okej, det låter som en perfekt beskrivning på nästan alla killar i klassen förutom att de nt tittar på mig -..- Om han frågar chans, vilket han antagligen nt gör, eftersom han du beskriver inte verkar som en tillräckligt stark person (jag kan ha fel), kan du snabbt svara "jag vet inte". Lite senare kan du messa eller skicka en kompis och svara nej. Samma med typ alla killar i min klass, tror inte han frågar chans för jag är "wiredkid" och tror de andra skulle typ mobba honom för det.
28 maj, 2012 18:49 |
|
Borttagen
|
Mamma har råkat tvätta sönder min Gryffindorhalsduk som mormor stickat till mig. Mormor dog i Februari.
Jag visste att fler saker skulle gå åt helvete idag. Allt har gjort det. 28 maj, 2012 19:44 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Lunah~: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Oskan: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Anapneo: Spoiler: Tryck här för att visa! Seriöst nu tjejer, jag behöver hjälp. Gillar jag honom på riktigt eller gillar jag bara hur han får mig att känna? Eller är det samma sak? Jag vet inte vad jag ska göra... Jag tror du gillar honom påriktigt, försök att avslöja det för honom, sakta men säkert ugh... Men grejen är ju den, att sist jag berättade för två år sen krossade han mitt hjärta ordentligt. Men han är nog mognare nu så... Jag får försöka, tack ♥ min kompis brukar säga att killar aldrig blir mognare XD Hoppas att han gillar dig, och lycka till med honom ♥ Kan inte låta bli att flika in något här! Jag tycker att istället för att bara gå och tråna efter honom och låta det rinna ut i sanden gör mer ont än att faktiskt fråga honom. Visst kan svaret också göra ont, men det kan också uppfylla ditt liv med en massa glädje, har du råd att missa den chansen? Såvida du inte tydligt märkt att du blivit friendzoned, så tycker jag att du ska ge det ett försök i alla fall. Alla förtjänar en andra chans, fråga Dumbledore =) Det kan jag ju hålla med om Men jag själv skulle aldrig ens våga prata om ämnet krälek om jag var du :o Men gör som Oskan sa om du vågar, försök! Hatar att jag är så feg. Är rädd att det ska påverka våran vänskap igen, och att det ska bli ännu värre den här gången. Förra gången pratade vi inte med varandra på 7 månader.... Jag får väl försöka att liksom... ta det lugnt och se vad som händer antar jag... Oj, sju månader! Men om det blir så att han inte säger det rätta kan du väl försöka att bli hans vän igen? ♥ Jo... men vi är så himla bra vänner också. Alltså, jag ska ta det lite lugnt och se om någonting visas från hans sida, och gör det det så kommer jag nog för första gången i mitt liv ta första steget.... oh god I'm going to die so badly
28 maj, 2012 21:17 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av childhoodlight: Skrivet av hyperion: Skrivet av childhoodlight: Skrivet av hyperion: Skrivet av childhoodlight: Haha är det bara jag som tycker det är gulligt med par som visar sin kärlek offentligt? Jag stör mig inte på sådant; de har all sin rätt att kyssas/hålla händer/vara söta offentligt. Tycker det är rätt gulligt, känner mig lite alone bara haha. Jobbigare är det när den man gillar och typ var på g med står och hånglar med sin tjej bredvid en Men ugh :-( Kram gulle ♥ Tack ♥ Men jag är väl typ över honom nu. Försöker jag intala mig själv iaf. I am in the same boat, girl. De kysser inte varandra eller håller på i skolan, men ibland brukar jag se dem skratta och gå ifrån skolan tillsammans and my heart is like omfg I know the feeling. Jag och dem umgås i samma kompisgäng också så jag ser dem ju liksom hela tiden, varje dag. Men vi fixar det här ♥ We will ♥
28 maj, 2012 21:50 |
|
BlondaHermione
Elev |
Skrivet av Jac: Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Jac: Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Jac: Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Jac: Tystnaden som uppstår när ens mamma säger att hon träffat en kille i min peralleklass och hävdar att han inte är som han är i skolan. Samma har hänt mig 8D Min morfar träffade en kille i min parallellklass på en Formel1 tävling, ojojoj vad klok och duktig han var då! '-' Man bara vill skrika till de då, han är inte så i skolan! Han är bara så när han träffar dig! Och det framstod som att hon hade pratat med honom länge också.. '-' Sen idag när jag skull till skolan och hämta min tidskriftsamlare på ena skolan (vi har två skolor på olika sidor om en väg och jag hade lektion på ena och lektion på andra) möter jag honom och han håller kvar min blick jätte länge. I fyran/femman gick det ett rykte om att han gillade/gillar mig, vi gick på samma dagis och samma klass upp till trean, och jag är rädd att han fortfarande gillar mig för jag gillar inte honom. Det är ju bara kul att veta om någon är kär i en, ännu bättre om man vet vem! Det stärker ens självförtroende, mitt i alla fall Jag tycker han är en idiot och jag gillar honom verkligen inte, om han skulle fråga chans skulle jag få panik. Jag vet inte hur många gånge rhan har kollat konstigt på mig och sagt dåliga kommentarer om mina kläder. Framstår ofta som att han har en hjärna lika stor som en ärta. Han säger bög som ett själsord och det klarar jag inte. Okej, det låter som en perfekt beskrivning på nästan alla killar i klassen förutom att de nt tittar på mig -..- Om han frågar chans, vilket han antagligen nt gör, eftersom han du beskriver inte verkar som en tillräckligt stark person (jag kan ha fel), kan du snabbt svara "jag vet inte". Lite senare kan du messa eller skicka en kompis och svara nej. Samma med typ alla killar i min klass, tror inte han frågar chans för jag är "wiredkid" och tror de andra skulle typ mobba honom för det. Just så menade jag. Om ni båda vore populära skulle han nog göra det, för han verkar vara sån att han spelar på status, inte kärlek. Du behöver nog nt vara rädd för något tror jag
29 maj, 2012 07:59 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Jac: Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Jac: Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Jac: Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Jac: Tystnaden som uppstår när ens mamma säger att hon träffat en kille i min peralleklass och hävdar att han inte är som han är i skolan. Samma har hänt mig 8D Min morfar träffade en kille i min parallellklass på en Formel1 tävling, ojojoj vad klok och duktig han var då! '-' Man bara vill skrika till de då, han är inte så i skolan! Han är bara så när han träffar dig! Och det framstod som att hon hade pratat med honom länge också.. '-' Sen idag när jag skull till skolan och hämta min tidskriftsamlare på ena skolan (vi har två skolor på olika sidor om en väg och jag hade lektion på ena och lektion på andra) möter jag honom och han håller kvar min blick jätte länge. I fyran/femman gick det ett rykte om att han gillade/gillar mig, vi gick på samma dagis och samma klass upp till trean, och jag är rädd att han fortfarande gillar mig för jag gillar inte honom. Det är ju bara kul att veta om någon är kär i en, ännu bättre om man vet vem! Det stärker ens självförtroende, mitt i alla fall Jag tycker han är en idiot och jag gillar honom verkligen inte, om han skulle fråga chans skulle jag få panik. Jag vet inte hur många gånge rhan har kollat konstigt på mig och sagt dåliga kommentarer om mina kläder. Framstår ofta som att han har en hjärna lika stor som en ärta. Han säger bög som ett själsord och det klarar jag inte. Okej, det låter som en perfekt beskrivning på nästan alla killar i klassen förutom att de nt tittar på mig -..- Om han frågar chans, vilket han antagligen nt gör, eftersom han du beskriver inte verkar som en tillräckligt stark person (jag kan ha fel), kan du snabbt svara "jag vet inte". Lite senare kan du messa eller skicka en kompis och svara nej. Samma med typ alla killar i min klass, tror inte han frågar chans för jag är "wiredkid" och tror de andra skulle typ mobba honom för det. Just så menade jag. Om ni båda vore populära skulle han nog göra det, för han verkar vara sån att han spelar på status, inte kärlek. Du behöver nog nt vara rädd för något tror jag Jag behöver inte vara rädd för att någon kille ska fråga chans (bara de killar som vågar vara sig själva men de är väldigt få här) för ingen av de andra vill vara ihop med the wiredkid.
29 maj, 2012 11:18 |
|
Borttagen
|
Fick ett fyllesamtal från samma kille som frågade chans (säger man så fortfarande eller?) på mig och en massa konstiga sms som t.ex:
''♥33 puss godnatt du e bäst.<43333p'' och ''♥♥♥ dissa mig inte , soerru om jag stör, älske dig-(3'' och det fortsatte i en halvtimme och sen så tror jag att han svimma 29 maj, 2012 18:19 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fick ett fyllesamtal från samma kille som frågade chans (säger man så fortfarande eller?) på mig och en massa konstiga sms som t.ex: ''♥33 puss godnatt du e bäst.<43333p'' och ''♥♥♥ dissa mig inte , soerru om jag stör, älske dig-(3'' och det fortsatte i en halvtimme och sen så tror jag att han svimma Haha, sorry det låter väldigt roligt! Att få flummiga sms mitt i natten, haha, det skulle jag aldrig få men jag kanske skickar några konstiga nån gång när jag är sockerhög till någon (jag blir väldigt lätt socker hög och då blir jag väldigt fnissig och skrattig).
29 maj, 2012 19:17 |
|
onlyoliviaa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mamma har råkat tvätta sönder min Gryffindorhalsduk som mormor stickat till mig. Mormor dog i Februari. Jag visste att fler saker skulle gå åt helvete idag. Allt har gjort det. Men lilla stackare
29 maj, 2012 19:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av onlyoliviaa: Skrivet av Borttagen: Mamma har råkat tvätta sönder min Gryffindorhalsduk som mormor stickat till mig. Mormor dog i Februari. Jag visste att fler saker skulle gå åt helvete idag. Allt har gjort det. Men lilla stackare ♥ Jag vet att hon inte gjorde det med flit. Hon är alltid överdrivet noga med tvätt och det är första gången på snart 19 år jag ser henne tvätta sönder något. Dumma bara att det skulle vara just den saken. D= 29 maj, 2012 19:32 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen