Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?

Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?

1 2 3 ... 537 538 539 ... 1004 1005 1006
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"It's like I'm your lover or more like your ghost.
I spend the day wondering what you do, where you go,
I try and just kick it but what can I do.
We've all got our junk, and my junk is you."

17 sep, 2012 21:31

Borttagen

Avatar


Skulle vilja ha mer praktiska övningar då ja är rätt trött på att göra instuderingsfrågor hela tiden
Spoiler:
Tryck här för att visa!En liten del av vad jag ska ha med till IT-rådet (Typ som elevråd bara för IT)

17 sep, 2012 21:45

IamAK
Elev

Avatar


some people actually just write their own opinions at all time. it's not about being jealous of someone or sucking up to someone.

17 sep, 2012 22:38

Borttagen

Avatar


there's a hole in the world like a great black pit and it's filled with people who are filled with shit

17 sep, 2012 22:39

Borttagen

Avatar


Jag hade:
O

18 sep, 2012 15:03

Borttagen

Avatar


18 sep, 2012 16:58

Borttagen

Avatar


丁 予 化 区 反 央 平 申 世 由 氷 主 仕 他 代 写 号 去 打 皮 皿 礼 両

Hahaha, kanji att öva på...

18 sep, 2012 17:57

Danzi
Elev

Avatar


18 sep, 2012 18:17

Ida Ginny Lovegood
Elev

Avatar


18 sep, 2012 18:47

reckless
Elev

Avatar


I came to win, to fight, to conquer, to thrive
I came to win, to survive, to prosper, to rise
To fly,

CharmBlood26477 @ Pottermore

18 sep, 2012 19:18

1 2 3 ... 537 538 539 ... 1004 1005 1006

Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?

Du får inte svara på den här tråden.