Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"It's like I'm your lover or more like your ghost.
I spend the day wondering what you do, where you go, I try and just kick it but what can I do. We've all got our junk, and my junk is you." 17 sep, 2012 21:31 |
|
Borttagen
|
Skulle vilja ha mer praktiska övningar då ja är rätt trött på att göra instuderingsfrågor hela tiden
Spoiler: Tryck här för att visa! 17 sep, 2012 21:45 |
|
IamAK
Elev |
some people actually just write their own opinions at all time. it's not about being jealous of someone or sucking up to someone.
17 sep, 2012 22:38 |
|
Borttagen
|
there's a hole in the world like a great black pit and it's filled with people who are filled with shit
17 sep, 2012 22:39 |
|
Borttagen
|
Jag hade:
O 18 sep, 2012 15:03 |
|
Borttagen
|
18 sep, 2012 16:58 |
|
Borttagen
|
丁 予 化 区 反 央 平 申 世 由 氷 主 仕 他 代 写 号 去 打 皮 皿 礼 両
Hahaha, kanji att öva på... 18 sep, 2012 17:57 |
|
Danzi
Elev |
18 sep, 2012 18:17 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
18 sep, 2012 18:47 |
|
reckless
Elev |
I came to win, to fight, to conquer, to thrive
I came to win, to survive, to prosper, to rise To fly, CharmBlood26477 @ Pottermore 18 sep, 2012 19:18 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen