vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Deathly Hallow
Elev |
Jag borde plugga, jag har ett dokument öppet men jag skriver inget i det XD Annars har jag busat runt på golvet med en valp :3
But don't tell me where the road ends, Cause I just don't wanna know 9 okt, 2011 15:16 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på musik.
9 okt, 2011 15:16 |
|
Mandy Diamond
Elev |
pratade nyss med en astrevlig snubbe på omegle och nu sitter jag här och har astråkigt
[url=http://neato.blogg.se/?tmp=
9 okt, 2011 15:45 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Lyssnar på "Battle Cedric Diggory"! Den äger!!!!
9 okt, 2011 15:49 |
|
Borttagen
|
Skriver en elevrådsdagordning
9 okt, 2011 17:41 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på Snape to Malfoy manor
9 okt, 2011 17:45 |
|
baramin
Elev |
Fryser ihjäl.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 9 okt, 2011 17:49 |
|
Knizzlare
Elev |
^ Ta på dig en tjock tröja, eller ett täcke, jag har på mig ett täcke för annars skulle jag också frysa ihjäl, är skiitkallt :s
Mugglepostar och skriver i forumet ![]()
9 okt, 2011 17:50 |
|
Angus
Elev |
9 okt, 2011 18:07 |
|
Amandan
Elev |
9 okt, 2011 18:22 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen