Miss D Malfoy
Elev
|
Jag är så jäkla förkyld just nu..inte kul
Vill vara så mycket som möjligt med min klass nu innan sommarlovet..för sen så splittras klassen..:/
Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö.
28 maj, 2012 13:46
|
BlondaHermione
Elev
|
Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Borttagen: Bara jag som blir irriterad när man ser söta par tillsammans som håller hand och kysser varandra? Får mig o känna lite desperat...
Hahah skrev typ likadant i saker jag stör mig på-tråden härom dagen xD Dom är jobbiga. Dom behöver inte slicka varandras tungor offentligt för att visa att dom är ett par. Okej vi fattar, ni är tillsammans och kära >:c
Jag vill också ha någon o gosa med men usch för dom som gör så...
Jag vill så gärna ha flick/pojkvän så jag har en katt som flickvän. Ja.. Är så j*vla avundsjuk på alla som har pojk/flickvän! Vill ha en människa som pojk/flickvän och inte en katt.
You are not alone.. Det var disco på torsdag och typ alla kunde dansa tryckare med sina pojkvänner till några av mina favoritlåtar, Can you feel the love tonight - Elton John och The Greatest love of all - Whitney Houston. Dessutom, de killar som dansade tryckare är jag kär i 
28 maj, 2012 14:07
|
Lordlollo
Elev
|
Aj! jag har urilvägsinfektion...
♆
28 maj, 2012 14:16
|
Anapneo
Elev
|
Spoiler:Tryck här för att visa!Skrivet av Anapneo: Alltså... jag vet inte vad jag ska göra. Jag är helt lost.
Min första, största kärlek (vi kallar honom x) som jag trodde jag kommit över för länge sen och vi är ju fortfarande kompisar, så vi och 6 till var med varandra nu i helgen.
Vi såg på film och så, sedan så sov jag, x och en tjejkompis till mig i samma säng. Vi skedade alla tre, men efter ett tag så var det typ bara han och jag som skedade, och han... jag vet inte, på något sätt så vet han exakt hur han ska hålla om en tjej för att hon ska känna sig vacker, älskad och så... så man ryser i hela kroppen... ni fattar.
Alla mina känslor sköljde över mig som en tsunami. Jag ville bara kyssa honom, men ni vet.... det funkar ju inte så. För han har en personlighet som är väldigt... ja, flörtig. Han är så med alla. Jag har märkt att han är mer så mot mig än dom andra tjejerna, men jag vill ändå inte tro något då jag bara kommer få hjärtat krossat igen.
Jag vet liksom inte om han har ens de minsta känslor för mig på det sättet, och jag känner inte ens igen mig själv just nu. Jag som brukar vara så självständig... och nu sitter jag och suktar över en kille jag inte kommer få. Alltså, mitt hjärta gör så ont..
Vad ska jag göra?
Seriöst nu tjejer, jag behöver hjälp.
Gillar jag honom på riktigt eller gillar jag bara hur han får mig att känna? Eller är det samma sak?
Jag vet inte vad jag ska göra...
28 maj, 2012 15:29
|
Lunah~
Elev
|
Skrivet av Anapneo: Spoiler:Tryck här för att visa!Skrivet av Anapneo: Alltså... jag vet inte vad jag ska göra. Jag är helt lost.
Min första, största kärlek (vi kallar honom x) som jag trodde jag kommit över för länge sen och vi är ju fortfarande kompisar, så vi och 6 till var med varandra nu i helgen.
Vi såg på film och så, sedan så sov jag, x och en tjejkompis till mig i samma säng. Vi skedade alla tre, men efter ett tag så var det typ bara han och jag som skedade, och han... jag vet inte, på något sätt så vet han exakt hur han ska hålla om en tjej för att hon ska känna sig vacker, älskad och så... så man ryser i hela kroppen... ni fattar.
Alla mina känslor sköljde över mig som en tsunami. Jag ville bara kyssa honom, men ni vet.... det funkar ju inte så. För han har en personlighet som är väldigt... ja, flörtig. Han är så med alla. Jag har märkt att han är mer så mot mig än dom andra tjejerna, men jag vill ändå inte tro något då jag bara kommer få hjärtat krossat igen.
Jag vet liksom inte om han har ens de minsta känslor för mig på det sättet, och jag känner inte ens igen mig själv just nu. Jag som brukar vara så självständig... och nu sitter jag och suktar över en kille jag inte kommer få. Alltså, mitt hjärta gör så ont..
Vad ska jag göra?
Seriöst nu tjejer, jag behöver hjälp.
Gillar jag honom på riktigt eller gillar jag bara hur han får mig att känna? Eller är det samma sak?
Jag vet inte vad jag ska göra...
Jag tror du gillar honom påriktigt, försök att avslöja det för honom, sakta men säkert  ♥
28 maj, 2012 15:35
|
Anapneo
Elev
|
Skrivet av Lunah~: Skrivet av Anapneo: Spoiler:Tryck här för att visa!Skrivet av Anapneo: Alltså... jag vet inte vad jag ska göra. Jag är helt lost.
Min första, största kärlek (vi kallar honom x) som jag trodde jag kommit över för länge sen och vi är ju fortfarande kompisar, så vi och 6 till var med varandra nu i helgen.
Vi såg på film och så, sedan så sov jag, x och en tjejkompis till mig i samma säng. Vi skedade alla tre, men efter ett tag så var det typ bara han och jag som skedade, och han... jag vet inte, på något sätt så vet han exakt hur han ska hålla om en tjej för att hon ska känna sig vacker, älskad och så... så man ryser i hela kroppen... ni fattar.
Alla mina känslor sköljde över mig som en tsunami. Jag ville bara kyssa honom, men ni vet.... det funkar ju inte så. För han har en personlighet som är väldigt... ja, flörtig. Han är så med alla. Jag har märkt att han är mer så mot mig än dom andra tjejerna, men jag vill ändå inte tro något då jag bara kommer få hjärtat krossat igen.
Jag vet liksom inte om han har ens de minsta känslor för mig på det sättet, och jag känner inte ens igen mig själv just nu. Jag som brukar vara så självständig... och nu sitter jag och suktar över en kille jag inte kommer få. Alltså, mitt hjärta gör så ont..
Vad ska jag göra?
Seriöst nu tjejer, jag behöver hjälp.
Gillar jag honom på riktigt eller gillar jag bara hur han får mig att känna? Eller är det samma sak?
Jag vet inte vad jag ska göra...
Jag tror du gillar honom påriktigt, försök att avslöja det för honom, sakta men säkert  ♥
ugh... Men grejen är ju den, att sist jag berättade för två år sen krossade han mitt hjärta ordentligt. Men han är nog mognare nu så...
Jag får försöka, tack ♥
28 maj, 2012 15:39
|
BlondaHermione
Elev
|
Ni får det låta så enkelt  ♥
28 maj, 2012 15:43
|
Lunah~
Elev
|
Skrivet av Anapneo: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Anapneo: Spoiler:Tryck här för att visa!Skrivet av Anapneo: Alltså... jag vet inte vad jag ska göra. Jag är helt lost.
Min första, största kärlek (vi kallar honom x) som jag trodde jag kommit över för länge sen och vi är ju fortfarande kompisar, så vi och 6 till var med varandra nu i helgen.
Vi såg på film och så, sedan så sov jag, x och en tjejkompis till mig i samma säng. Vi skedade alla tre, men efter ett tag så var det typ bara han och jag som skedade, och han... jag vet inte, på något sätt så vet han exakt hur han ska hålla om en tjej för att hon ska känna sig vacker, älskad och så... så man ryser i hela kroppen... ni fattar.
Alla mina känslor sköljde över mig som en tsunami. Jag ville bara kyssa honom, men ni vet.... det funkar ju inte så. För han har en personlighet som är väldigt... ja, flörtig. Han är så med alla. Jag har märkt att han är mer så mot mig än dom andra tjejerna, men jag vill ändå inte tro något då jag bara kommer få hjärtat krossat igen.
Jag vet liksom inte om han har ens de minsta känslor för mig på det sättet, och jag känner inte ens igen mig själv just nu. Jag som brukar vara så självständig... och nu sitter jag och suktar över en kille jag inte kommer få. Alltså, mitt hjärta gör så ont..
Vad ska jag göra?
Seriöst nu tjejer, jag behöver hjälp.
Gillar jag honom på riktigt eller gillar jag bara hur han får mig att känna? Eller är det samma sak?
Jag vet inte vad jag ska göra...
Jag tror du gillar honom påriktigt, försök att avslöja det för honom, sakta men säkert  ♥
ugh... Men grejen är ju den, att sist jag berättade för två år sen krossade han mitt hjärta ordentligt. Men han är nog mognare nu så...
Jag får försöka, tack ♥
min kompis brukar säga att killar aldrig blir mognare XD
Hoppas att han gillar dig, och lycka till med honom ♥
28 maj, 2012 15:46
|
Anapneo
Elev
|
Skrivet av Lunah~: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Anapneo: Spoiler:Tryck här för att visa!Skrivet av Anapneo: Alltså... jag vet inte vad jag ska göra. Jag är helt lost.
Min första, största kärlek (vi kallar honom x) som jag trodde jag kommit över för länge sen och vi är ju fortfarande kompisar, så vi och 6 till var med varandra nu i helgen.
Vi såg på film och så, sedan så sov jag, x och en tjejkompis till mig i samma säng. Vi skedade alla tre, men efter ett tag så var det typ bara han och jag som skedade, och han... jag vet inte, på något sätt så vet han exakt hur han ska hålla om en tjej för att hon ska känna sig vacker, älskad och så... så man ryser i hela kroppen... ni fattar.
Alla mina känslor sköljde över mig som en tsunami. Jag ville bara kyssa honom, men ni vet.... det funkar ju inte så. För han har en personlighet som är väldigt... ja, flörtig. Han är så med alla. Jag har märkt att han är mer så mot mig än dom andra tjejerna, men jag vill ändå inte tro något då jag bara kommer få hjärtat krossat igen.
Jag vet liksom inte om han har ens de minsta känslor för mig på det sättet, och jag känner inte ens igen mig själv just nu. Jag som brukar vara så självständig... och nu sitter jag och suktar över en kille jag inte kommer få. Alltså, mitt hjärta gör så ont..
Vad ska jag göra?
Seriöst nu tjejer, jag behöver hjälp.
Gillar jag honom på riktigt eller gillar jag bara hur han får mig att känna? Eller är det samma sak?
Jag vet inte vad jag ska göra...
Jag tror du gillar honom påriktigt, försök att avslöja det för honom, sakta men säkert  ♥
ugh... Men grejen är ju den, att sist jag berättade för två år sen krossade han mitt hjärta ordentligt. Men han är nog mognare nu så...
Jag får försöka, tack ♥
min kompis brukar säga att killar aldrig blir mognare XD
Hoppas att han gillar dig, och lycka till med honom ♥
tack hjärtat ♥
28 maj, 2012 16:28
|
Lunah~
Elev
|
Skrivet av Anapneo: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Anapneo: Spoiler:Tryck här för att visa!Skrivet av Anapneo: Alltså... jag vet inte vad jag ska göra. Jag är helt lost.
Min första, största kärlek (vi kallar honom x) som jag trodde jag kommit över för länge sen och vi är ju fortfarande kompisar, så vi och 6 till var med varandra nu i helgen.
Vi såg på film och så, sedan så sov jag, x och en tjejkompis till mig i samma säng. Vi skedade alla tre, men efter ett tag så var det typ bara han och jag som skedade, och han... jag vet inte, på något sätt så vet han exakt hur han ska hålla om en tjej för att hon ska känna sig vacker, älskad och så... så man ryser i hela kroppen... ni fattar.
Alla mina känslor sköljde över mig som en tsunami. Jag ville bara kyssa honom, men ni vet.... det funkar ju inte så. För han har en personlighet som är väldigt... ja, flörtig. Han är så med alla. Jag har märkt att han är mer så mot mig än dom andra tjejerna, men jag vill ändå inte tro något då jag bara kommer få hjärtat krossat igen.
Jag vet liksom inte om han har ens de minsta känslor för mig på det sättet, och jag känner inte ens igen mig själv just nu. Jag som brukar vara så självständig... och nu sitter jag och suktar över en kille jag inte kommer få. Alltså, mitt hjärta gör så ont..
Vad ska jag göra?
Seriöst nu tjejer, jag behöver hjälp.
Gillar jag honom på riktigt eller gillar jag bara hur han får mig att känna? Eller är det samma sak?
Jag vet inte vad jag ska göra...
Jag tror du gillar honom påriktigt, försök att avslöja det för honom, sakta men säkert  ♥
ugh... Men grejen är ju den, att sist jag berättade för två år sen krossade han mitt hjärta ordentligt. Men han är nog mognare nu så...
Jag får försöka, tack ♥
min kompis brukar säga att killar aldrig blir mognare XD
Hoppas att han gillar dig, och lycka till med honom ♥
tack hjärtat ♥
naaaw ♥ varsågod på dig jälv hjärtat  hoppas det hjälpte 
28 maj, 2012 16:29
|
Du får inte svara på den här tråden.