Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
"Du måste vila så du blir bra!". Mona kallade toll en läkare som varit med och täddat Niel. "Snälla...Ta hand om hans feber...".
23 jan, 2014 12:30 |
|
Borttagen
|
Niel nickade lätt. Han lade sig ner och somnade ganska snart.
23 jan, 2014 12:42 |
|
Jessica Tonks
Elev |
23 jan, 2014 13:09 |
|
Borttagen
|
Niel sov oroligt. Han var febrig än och svettades.
23 jan, 2014 13:17 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona kröp ned vid honom igen och la armarna om honom. Han var kokhett...Hon lät bli att dra täcket om dem innan hon somnade om.
23 jan, 2014 16:09 |
|
Borttagen
|
Niel mumlade något ohörbart och lade armarna om Mona.
23 jan, 2014 16:20 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona sov ett tag till innan hon återigen vaknade. Hon satte sig upp och dåg på en läkare som satt och skrev.
23 jan, 2014 16:25 |
|
Borttagen
|
Niel vaknade. "Mona...jag är varm!" viskade han hest.
23 jan, 2014 16:44 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona såg ömt på honpm. "Jag vet älskling...". Hon såg ett glas med ljus soffa vid bordet vid sängen. Hon sarte det mot Niels läppar.
23 jan, 2014 20:54 |
|
Borttagen
|
Niel började långsamt dricka. "Tack!" sa han tillslut.
23 jan, 2014 22:17 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen