UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Dobby 2.0: Jag hatar blodpudding! Fast det är väl inte så ovanligt? Det är väl mer att gilla blodpudding som är ovanligt! Varför stava rätt när man kan stava fel? 2 apr, 2017 14:49 |
|
Borttagen
|
Jag gillar nästan inga serier....
2 apr, 2017 14:58 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag gillar nästan inga serier.... Lite samma här. Eller det finns många serier jag gillar men väldigt få jag har orkat kolla igenom. Sen när det väl är någon serie jag får en obsession för så ställs de in för dålig betygsättning
2 apr, 2017 21:58 |
|
Dashie97
Elev |
Skrivet av uniquorn: Skrivet av Lazarus: Oh yes. Eller det beror typ på varifrån exakt, vissa kan jag ju faktiskt stå ut med! Men jag har aldrig förstått fascinationen? Den som jag har tyckt bäst om, som inte stör mig särskilt mycket är nog irländsk accent iaf. haha, det är den och den skottiska som är de mest störande XD Cockney är den bästa (Irland tillhör inte storbritannien, by the way Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte 4 apr, 2017 15:44 |
|
Emmi
Prefekt |
Förlåt jag är "rasist" men jag tål inte människor som byter kön, byter tillbaka och byter igen.. Hur fan ska man veta vad man ska kalla dem?
4 apr, 2017 16:25 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Emmi: Förlåt jag är "rasist" men jag tål inte människor som byter kön, byter tillbaka och byter igen.. Hur fan ska man veta vad man ska kalla dem? Fråga dem. Tror du menar ickebinära som känner sig som både och, kanske? Om du menar byta kön, alltså könskorrigering med hormoner, operationer och sånt är det rätt sällan någon byter kön flera gånger.
4 apr, 2017 16:59 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Emmi: Förlåt jag är "rasist" men jag tål inte människor som byter kön, byter tillbaka och byter igen.. Hur fan ska man veta vad man ska kalla dem? Fråga dem. Tror du menar ickebinära som känner sig som både och, kanske? Om du menar byta kön, alltså könskorrigering med hormoner, operationer och sånt är det rätt sällan någon byter kön flera gånger. Nej. Alltså man säger "Han" till den och nån bara "Hon är en hon!. ett tag senare så säger någon "Nej är en han".. Det var en i vår skola som höll på så, men h*n flyttde till ett boende en bit bort. H*n var väldigt trevlig så det var synd..
4 apr, 2017 17:58 |
|
emma_grangergood
Elev |
Well, jag tycker att rasister, hbtq+fober och nynazister är idioter *host* *host*
Nejmen förlåt, men jag är seriös. Och nej det var inte riktat till ngn särskild, utan bara ngt jag blev påmind om haha. Uggla om du har ngt att diskutera om på den fronten x)
4 apr, 2017 18:00
Detta inlägg ändrades senast 2017-04- 4 kl. 18:30
|
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Emmi: ....är rätt säker på att det inte var personens eget fel eller onda plan att bli felkönad? var det väldigt svårt att bara fråga personen själv om sitt pronomen istället? det känns spontant som en lite säkrare källa Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Emmi: Förlåt jag är "rasist" men jag tål inte människor som byter kön, byter tillbaka och byter igen.. Hur fan ska man veta vad man ska kalla dem? Fråga dem. Tror du menar ickebinära som känner sig som både och, kanske? Om du menar byta kön, alltså könskorrigering med hormoner, operationer och sånt är det rätt sällan någon byter kön flera gånger. Nej. Alltså man säger "Han" till den och nån bara "Hon är en hon!. ett tag senare så säger någon "Nej är en han".. Det var en i vår skola som höll på så, men h*n flyttde till ett boende en bit bort. H*n var väldigt trevlig så det var synd.. ![]()
4 apr, 2017 18:25 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av mitchan: Skrivet av Emmi: ....är rätt säker på att det inte var personens eget fel eller onda plan att bli felkönad? var det väldigt svårt att bara fråga personen själv om sitt pronomen istället? det känns spontant som en lite säkrare källa Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Emmi: Förlåt jag är "rasist" men jag tål inte människor som byter kön, byter tillbaka och byter igen.. Hur fan ska man veta vad man ska kalla dem? Fråga dem. Tror du menar ickebinära som känner sig som både och, kanske? Om du menar byta kön, alltså könskorrigering med hormoner, operationer och sånt är det rätt sällan någon byter kön flera gånger. Nej. Alltså man säger "Han" till den och nån bara "Hon är en hon!. ett tag senare så säger någon "Nej är en han".. Det var en i vår skola som höll på så, men h*n flyttde till ett boende en bit bort. H*n var väldigt trevlig så det var synd.. Antagligen har du rätt!
4 apr, 2017 18:28 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen