@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Det gick sämst för mig på brännbollen, haha. xD Missade alla gångerna jag skulle slå (använde till och med det platta racket) förutom två gånger och de kom bara precis förbi den första konen, haha.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jun, 2012 15:39 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
7 jun, 2012 15:40 |
|
Solkatten
Elev |
Måste rensa min dator idag!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jun, 2012 15:43 |
|
J00KERN
Elev |
7 jun, 2012 15:44 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har fått flera att duellera mot men orkar inte tacka ja. xD Sorry. Jag är lat.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jun, 2012 15:44 |
|
Borttagen
|
Loggade in ett tag för att testa nya spelet, det var riktigt awesome!
7 jun, 2012 15:50 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Dramione99: Jag tycker att det borde finnas en lag osm säger att småsyskon inte får snaska banan i närheten av en! Gillar du inte banan eller? Nej, och särskilt inte bananer i pyjamas, även fast de är sölta, haha 7 jun, 2012 15:50 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
7 jun, 2012 15:52 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är en av betatestarna på det nya spelet.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jun, 2012 15:53 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Dramione99: Jag tycker att det borde finnas en lag osm säger att småsyskon inte får snaska banan i närheten av en! Gillar du inte banan eller? Nej, och särskilt inte bananer i pyjamas, även fast de är sölta, haha Som min kompis Tove då, hon blir galen när man äter banan. Hahaha ;D ![]()
http://Kaosregn.blogg.se
7 jun, 2012 15:54 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen