@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av MonsterCookie: OH THISDissen man kände när man försökte använda gnistor i en duell och den sa "DET HADE ABSOLUT INGEN EFFEKT!" </3 x) it's like HOW COULD YOU DO THIS TO ME, TROLLSTAV? 7 jun, 2012 15:16 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av MonsterCookie: OH THISDissen man kände när man försökte använda gnistor i en duell och den sa "DET HADE ABSOLUT INGEN EFFEKT!" </3 x) it's like HOW COULD YOU DO THIS TO ME, TROLLSTAV? EXACTLY I WAS LIKE BUT WHY WHAT JAG SKÖT GULA GNISTOR ASSÅ NÅT MÅSTE JU HA HÄNT TYP MINST ANDRA GRADENS BRÄNNSKADA, HERREGU wolfstar deserved better. 7 jun, 2012 15:17 |
|
Borttagen
|
7 jun, 2012 15:18 |
|
Dramione99
Elev |
Jag tycker att det borde finnas en lag osm säger att småsyskon inte får snaska banan i närheten av en!
7 jun, 2012 15:18 |
|
scarhead
Lärare |
7 jun, 2012 15:18 |
|
mine
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: ehSEEEGEEER! well JAG VANN ÖVER mine OCH FICK 55 EXP the feels GRATTIS! 7 jun, 2012 15:25 |
|
scarhead
Lärare |
7 jun, 2012 15:26 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
LEVEL 12 I DUELLEN♥ UTMANA MIIIG
speech! 7 jun, 2012 15:28 |
|
Solkatten
Elev |
Tråkig dag. xD Först i två timmar var det skattjakt men några av oss bara satt i klassrummet eftersom vi typ inte hade någon moped osv. Fast det fanns tre uppgifter vi skulle lösa och jag löste en av dem, medan de andra inte kunde det, hehe. ^^ Sedan var det rast mer än en och en halvtimme ... efter det brännboll/fotboll mot lärarna. Lärarna vann förstås på båda.
De som går i femman & neråt slutar en timme före oss på måndagar & torsdagar och vi frågade en lärare om vi fick åka med vår buss och om det fanns plats fick vi så jag kom hem en timme tidigare! Imorgon tar min bror studenten. ^^ Också ska jag gå utklädd som ett troll hela skoldagen. ^ Någon som bryr sig? xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jun, 2012 15:36 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Dramione99: Jag tycker att det borde finnas en lag osm säger att småsyskon inte får snaska banan i närheten av en! Gillar du inte banan eller?
http://Kaosregn.blogg.se
7 jun, 2012 15:37 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen