Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Train
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Haha, om ni blir flera som vill se den kan jag ju inte totalvägra..så taskig är jag inte. Skrivet av Train: Skrivet av Miss_Green: Nämen åh bli inte fler, då kan jag ju inte streta emot hur länge som helst Skrivet av Train: Och min, ahahha XD Jag vill också se Skrivet av Borttagen: Skrivet av Train: Jag tror fortfarande att den är SUPERB Skrivet av Borttagen: HAHA guud nej, den är verkligen inte fin. Skrivet av Train: Nej visa den så kommer jag visa min otroligt ******* halsduk när den är klar =) Och din snitch är säkert superfin =) Har sytt en golden snitch, men det kan vara det fulaste jag någonsin sytt, så jag avstår helst från att visa den. ...hm...jag kanske lägger upp den, för dig skull. Va? O_____O
24 sep, 2012 15:47 |
|
Miss_Green
Elev |
24 sep, 2012 15:48 |
|
Borttagen
|
Jag vill se den^^
24 sep, 2012 15:54 |
|
-Patronus-
Elev |
24 sep, 2012 15:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Train: Skrivet av Miss_Green: Haha, om ni blir flera som vill se den kan jag ju inte totalvägra..så taskig är jag inte. Skrivet av Train: Skrivet av Miss_Green: Nämen åh bli inte fler, då kan jag ju inte streta emot hur länge som helst Skrivet av Train: Och min, ahahha XD Jag vill också se Skrivet av Borttagen: Skrivet av Train: Jag tror fortfarande att den är SUPERB Skrivet av Borttagen: HAHA guud nej, den är verkligen inte fin. Skrivet av Train: Nej visa den så kommer jag visa min otroligt ******* halsduk när den är klar =) Och din snitch är säkert superfin =) Har sytt en golden snitch, men det kan vara det fulaste jag någonsin sytt, så jag avstår helst från att visa den. ...hm...jag kanske lägger upp den, för dig skull. Va? O_____O DO IT 24 sep, 2012 16:03 |
|
Train
Elev |
Skrivet av Borttagen: ......kanskeSkrivet av Train: Skrivet av Miss_Green: Haha, om ni blir flera som vill se den kan jag ju inte totalvägra..så taskig är jag inte. Skrivet av Train: Skrivet av Miss_Green: Nämen åh bli inte fler, då kan jag ju inte streta emot hur länge som helst Skrivet av Train: Och min, ahahha XD Jag vill också se Skrivet av Borttagen: Skrivet av Train: Jag tror fortfarande att den är SUPERB Skrivet av Borttagen: HAHA guud nej, den är verkligen inte fin. Skrivet av Train: Nej visa den så kommer jag visa min otroligt ******* halsduk när den är klar =) Och din snitch är säkert superfin =) Har sytt en golden snitch, men det kan vara det fulaste jag någonsin sytt, så jag avstår helst från att visa den. ...hm...jag kanske lägger upp den, för dig skull. Va? O_____O DO IT
24 sep, 2012 16:06 |
|
Borttagen
|
^
Snälla? 24 sep, 2012 16:09 |
|
Drake
Elev |
Skrivet av Train: Jag vill också se! Nu kan du väl ändå inte vägra, va? Skrivet av Borttagen: ......kanske Skrivet av Train: Skrivet av Miss_Green: Haha, om ni blir flera som vill se den kan jag ju inte totalvägra..så taskig är jag inte. Skrivet av Train: Skrivet av Miss_Green: Nämen åh bli inte fler, då kan jag ju inte streta emot hur länge som helst Skrivet av Train: Och min, ahahha XD Jag vill också se Skrivet av Borttagen: Skrivet av Train: Jag tror fortfarande att den är SUPERB Skrivet av Borttagen: HAHA guud nej, den är verkligen inte fin. Skrivet av Train: Nej visa den så kommer jag visa min otroligt ******* halsduk när den är klar =) Och din snitch är säkert superfin =) Har sytt en golden snitch, men det kan vara det fulaste jag någonsin sytt, så jag avstår helst från att visa den. ...hm...jag kanske lägger upp den, för dig skull. Va? O_____O DO IT 24 sep, 2012 16:18 |
|
Train
Elev |
24 sep, 2012 16:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Train: ...okej då, men ni får lova att inte mobbas!! Det är klart att vi inte ska! 24 sep, 2012 17:45 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen