De utvalda
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > De utvalda
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Ethan log stolt, åt sig själv, då han lyckades med en vikt han haft problem med. Han höll den högt innan han satte ner den igen och satte sig för att vila en stund i skuggan av ett träd.
15 dec, 2013 19:41 |
|
Vildvittra
Elev |
Eleltha rättade till Hektors grepp om svärdet, "Svärdet ska vara som din förlängda arm. Du ska lära dig bruka det som det är en del av dig." log hon uppmuntrande, han skulle bli bättre med åren liksom Simon skulle bli, de var båda duktiga.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 dec, 2013 19:49 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Ethan studerade sina söner och Eletha och log stort. Han älskade de så mycket och de såg så glada ut...
Han vilade inte länge utan var snabbt uppe igen. Han tog ett par knivar och övade på att kasta, hans förmåga var bättre än någonsin.
15 dec, 2013 19:51 |
|
Vildvittra
Elev |
Snart var de klara och Eletha lät dem träna mot varandra hon satte sig vid trädet och såg på Ethan med, han var bättre än förr.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 dec, 2013 20:38 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Ethan höll på ett bra tag till, inte fören svetten började rinna längs hans rygg så la han ifrån sig knivarna och gick och satte sig vid Eletha. "Hej, hur går det?".
15 dec, 2013 20:45 |
|
Vildvittra
Elev |
Eletha log mot honom, "Bra, dina söner är duktiga." sa hon och nickade åt dem. Simon hade övermannat Hektor men Hektor skulle bli bättre med åren, de var fortfarande små.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 dec, 2013 20:52 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Jag vet, jag är stolt över dem" log Ethan och la sin ena arm om Eletha. Han tyckte det var bra att de fick träning. "Hur går det för dig då?".
15 dec, 2013 20:54 |
|
Vildvittra
Elev |
Eletha lutade sitt huvud mot hans axel. De hade det bättre nu, hon var Ethans älskarinna och det var bara vid officiella tillställningar han var med Vina.
"Jo, bra går det väl." log hon lite och tog hans hand. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 dec, 2013 20:56 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Ska vi gå och ta ett dopp i ån sen? Bara du och jag?" undrade Ethan sedan och slöt ögonen lätt. Han hade för tillfället inga mer bekymmer mer än att jakten på giftmördaren ännu inte burit frukt.
15 dec, 2013 20:58 |
|
Vildvittra
Elev |
"Kan vi göra." log hon, de var båda varma och svettiga så ett dopp i ån skulle vara härligt och apslappnande eller mer uppfriskande.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 dec, 2013 21:02 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen