Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
-Patronus-
Elev |
21 sep, 2012 17:39 |
|
Div00mR
Elev |
Skrivet av -Patronus-: Vilken söt! ♥ Skulle du kunna länka till en Youtube-video om hur man gör en sån? Tackar! Här är en länk till den bästa videon enligt mig: http://www.youtube.com/watch?v=vyJGW_w5L8c
21 sep, 2012 17:41 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Div00mR: Skrivet av -Patronus-: Vilken söt! ♥ Skulle du kunna länka till en Youtube-video om hur man gör en sån? Tackar! Här är en länk till den bästa videon enligt mig: http://www.youtube.com/watch?v=vyJGW_w5L8c Tack! Ska testa att göra en egen kvick nu!
21 sep, 2012 17:44 |
|
Div00mR
Elev |
Skrivet av -Patronus-: Skrivet av Div00mR: Skrivet av -Patronus-: Vilken söt! ♥ Skulle du kunna länka till en Youtube-video om hur man gör en sån? Tackar! Här är en länk till den bästa videon enligt mig: http://www.youtube.com/watch?v=vyJGW_w5L8c Tack! Ska testa att göra en egen kvick nu! Vad roligt! Lycka till!
21 sep, 2012 18:21 |
|
Twix
Elev |
Söt! Har också vikt flera såna ^^ Älska HP origami :'D 21 sep, 2012 18:31 |
|
Div00mR
Elev |
Har du vikt fler hp-origami-saker?
21 sep, 2012 18:33 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Div00mR: Har du vikt fler hp-origami-saker? Japp, en chokladgroda, Hedwig och några häxor (som egentligen inte har något med hp att göra, men häxa som häxa liksom :p) 21 sep, 2012 18:36 |
|
Div00mR
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av Div00mR: Har du vikt fler hp-origami-saker? Japp, en chokladgroda, Hedwig och några häxor (som egentligen inte har något med hp att göra, men häxa som häxa liksom :p) Haha! Jag kan också vika grodor, ska nog måla en chokladfärgad någon gång
21 sep, 2012 18:37 |
|
Borttagen
|
Måste ha ett tips på ett hp pyssel nuuuuuu
21 sep, 2012 20:12 |
|
JosefinFini
Elev |
22 sep, 2012 11:31 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen