UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Jag hatar måndagar. Det ät väl ändå en extremt vanligt förekommande opinion? Den är inte opopulär iaf, hade det varit tvärtom, "jag älskar måndagar" då hade det varit en opopulär "åsikt" ![]()
13 mar, 2017 08:50 |
|
Skyfall
Elev |
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Jag hatar måndagar. Det ät väl ändå en extremt vanligt förekommande opinion? Den är inte opopulär iaf, hade det varit tvärtom, "jag älskar måndagar" då hade det varit en opopulär "åsikt" Oj, jag skulle nog skrivit det i en annan tråd
13 mar, 2017 09:10 |
|
uniquorn
Elev |
13 mar, 2017 17:22 |
|
Corazon
Elev |
13 mar, 2017 19:01 |
|
uniquorn
Elev |
15 mar, 2017 15:53 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av uniquorn: grönt är en ful färg. Grönt är ju jättefint?? Det är en av mina favoritfärger. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 mar, 2017 17:04
Detta inlägg ändrades senast 2017-03-15 kl. 17:06
|
|
uniquorn
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av uniquorn: grönt är en ful färg. Grönt är ju jättefint?? Det är en av mina favoritfärger. sa ju att det var en unpopular opinion XD ![]()
15 mar, 2017 17:06 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av uniquorn: Skrivet av Solkatten: Skrivet av uniquorn: grönt är en ful färg. Grönt är ju jättefint?? Det är en av mina favoritfärger. sa ju att det var en unpopular opinion XD Indeed it is. Grönt är skönt! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 mar, 2017 17:07 |
|
uniquorn
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av uniquorn: Skrivet av Solkatten: Skrivet av uniquorn: grönt är en ful färg. Grönt är ju jättefint?? Det är en av mina favoritfärger. sa ju att det var en unpopular opinion XD Indeed it is. Grönt är skönt! Grönt är inte krönt till drottning för det är marinblått. (vilket underbart rim ![]()
15 mar, 2017 17:10 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av uniquorn: Skrivet av Solkatten: Skrivet av uniquorn: Skrivet av Solkatten: Skrivet av uniquorn: grönt är en ful färg. Grönt är ju jättefint?? Det är en av mina favoritfärger. sa ju att det var en unpopular opinion XD Indeed it is. Grönt är skönt! Grönt är inte krönt till drottning för det är marinblått. (vilket underbart rim ![]() "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 mar, 2017 17:16 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen