Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av JoLizz: Skrivet av JoLizz: öh, jag har gjort bort mig totalt på sms, och vågar inte svara nu. Ska jag skriva ett "haha-oj-så-roligt-det-kan-bli-ibland-men-jag-blev-inte-generad-alls" eller ska jag fortsätta som jag gör nu, inte svara något alls och bli dundergenerad på måndag i skolan? wiiiie jag är så bäst på att vara pinsam Okej, om någon bryr sig, så skrev jag sanningen. För jävla pinsamt, men det blev bäst så tror jag. : ) SANNINGEN SKA SEGRA WOHO Sanningen kommer alltid fram tillslut, ändå. Du kan uggla mig om du vill prata.. ♥
16 maj, 2012 16:09 |
|
Anapneo
Elev |
16 maj, 2012 16:23 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av Anapneo: Skrivet av Miss D Malfoy: Jag har typ inga kompisar...:/ Eller asså de jag var nära vänner med har övergett mig så nu typ hoppar jag runt och hänger med olika personer från dag till dag..men känner mig bara jobbig och ivägen. Är typ ensamast i världen känns det som har känt samma sak som du. Gör det ibland fortfarande. Men, nu vet jag att jag har ett gäng med riktiga vänner som jag kan lita på. Jag går på ett ställe som heter "kvartersteatern sundsvall" och alla där är så himla snälla, och det är bara där jag har mina äkta vänner, utan det stället skulle jag nog vara en ytlig, hemsk människa. Men iallafall, vännerna kommer. Se bara till att du inte är med dom som får dig att må dåligt ♥ Just nu hänger jag med dem lite "populärere" hemskt att dem verkar vara det men aja..dem lite tuffare som jag annars aldrig hade dragits till och det känns rätt. Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 16 maj, 2012 19:08 |
|
Solkatten
Elev |
Mitt hår är helt konstigt ._. xD Det är helt rakt men längst ner svänger det ut och ser helt cp ut.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 maj, 2012 11:39 |
|
Somnium
Elev |
Jag hatar att det är sommar. Typ. Jag gillar inte att det är så pass varmt så man kan gå i t-shirts/linnen. Och det är alldeles för varmt för att gå i långärmat. Och jag vågar inte gå utan långärmat, för jag vågar inte visa mina ärr på min vänstra arm.
Jag har berättat för min psykolog, och vi ska berätta för min mamma någon gång. Men jag vågar inte gå i kortärmat förrens vi berättat. Och på lördag så ska jag och mamma kolla efter klänningar till balen och skolavslutningen och shorts och tröjor. JAG VILL INTE. Hon kommer ju märka. Jag vet inte vad jag ska göra. http://slytherinunicorn.tumblr.com/
23 maj, 2012 12:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Mitt hår är helt konstigt ._. xD Det är helt rakt men längst ner svänger det ut och ser helt cp ut. Skaffa en plattång? Sluta använda uttrycket "cp" i stället för "konstigt"? Fläta det innan sängdags så det blir vågigt hela vägen i stället? 23 maj, 2012 13:13 |
|
Cindy
Elev |
Den här tråden får mig att tänka på när vi hade tjej och killsnack i min klass förut. Killarna hade inga problem alls och fick gå ut på rast medan vi tjejer satt och grät och pratade om känsliga saker. Men killarna var glada för att vi bara sköt upp tiden hela tiden. Så de fick en halvtimmes rast...
________________________ Men iaf, till mitt problem: T: En av mina bästa kompisar D: kille jag gillar Jag gillar en kille i min klass ( otroligt mycket och han vet att jag är kär i honom. Men han är i det mer "coola" gänget och det känns som om han bara tycker att jag är störande. Plus att nu så verkar han gilla en av mina bästa kompisar (T) och det känns otroligt jobbigt för mig. En gång i matsalen så gick vi fram och satte oss där D och hans kompis satt. Och sedan efter någon minut frågade D sin kompis om de skulle gå och sätta sig vid T. Jag vill inte att de blir ihop, då skulle jag gråta mig till sömns varje kväll i minst en vecka. (Ja, jag gillar honom så mycket) Jag förstår om ni inte bryr er, men jag ville ändå skriva av mig.
23 maj, 2012 13:25 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Somnium
Åh kram på dig! Jag antar att din mamma inte kommer vara inne i omklädningsrummet med dig. Om du har en t-shirt på dig han du lägga den över armen som om det är en automatisk sak. Sen kan du ju säkert prova flera klänningar utan att hon behöver se. Ibland är något bara fel direkt. Då kan du ju säga det till henne. Du kan också se till att prova någon form av shrug eller cardigan sammtidigt. Om hon vill se det utan den kan du bara dra ned dan över axlarna då det blir samma funktin som att ta en den. Och så kan du vara lite smart och hålla undan armen och så. *största kramen någonsin* 23 maj, 2012 13:46 |
|
Soda
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av LoonyMe: ^^Jaa samma för mig, har inte haft mensvärk på typ tre månader så det är iaf skönt Ngn annan som tycker det är jobbigt med gympa när man har mens? När man ska duscha efter?;/ Jag har inte mens pga min anorexi, det suger, faktiskt. Trots att jag hatar mens. Jag tycker inte mens och träning/gympa är jobbigt eftersom att jag ALLTID ALLTID ALLTID använder tamponger. Har du anorexi??? stackare
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
23 maj, 2012 14:09 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Cindy
Linnéa gumman, jag vet precis hur det är. Jag har själv varit i en väldigt liknande situation, och andra väldigt jobbiga situationer. Så, du vet, det är bara att uggla mig om det är något. Och du ska veta att jag ALLTID finns här för dig, och jag bryr mig. ♥
23 maj, 2012 14:16 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen