UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Borttagen: Måste nog hålla med där, han är en väldigt bra villain! Han är en fantastisk villain, fast det är en hel del som tycker, jag gillar honom som han är (minus att han inte förstår böcker - böcker är awesome) xD Det är skumt, var dödskär i honom och Adam när jag var yngre xD Utseendet bland annat xD ![]()
11 mar, 2017 19:29 |
|
uniquorn
Elev |
12 mar, 2017 09:54 |
|
Linn Lumos
Elev |
Jag med!!! Hag älskar att ha banan på pizza mina kompisar tycker att jag är konstig 12 mar, 2017 10:02 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Jag älskar att lukta på mina strumpor och jämföra dofter
12 mar, 2017 18:09 |
|
MadSwedishGamer
Elev |
Jag föredrar europeiska svärd över japanska och kinesiska. Det verkar som att väldigt många anser att just katanas är det bästa vapnet som någonsin existerat, vilket jag absolut inte håller med om. Här är några av mina favoritsvärd: (Caithness-svärd) (standard långsvärd från medeltiden) (vikingasvärd med standard enhandsgrepp) (italiensk falchion).
12 mar, 2017 18:19 |
|
Nordanhym
Elev |
Ja, jag håller med! Speciellt vikingsvärd, många tror att de är tunga och otympliga. Men har du någonsin hållit ett som är tillverkat på historiskt troget sätt så vet man att de är otroligt lätta att manövrera och kan åsamka en ofantlig skada. Visst katanas och dylikt är fantastiska kreationer också. Men, fattar inte riktigt hypen över dem (tror ärligt att det mest är för att de framställs som "coola" och att de användas av "coola" personer i filmer/spel/serier osv). Så, jag håller med dig. ![]()
12 mar, 2017 18:24 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Linn Lumos: Jag med!!! Hag älskar att ha banan på pizza mina kompisar tycker att jag är konstig Tycker inte om ananas men banan på pizza är jävligt gott, det kan jag hålla med om! ^^
12 mar, 2017 19:38 |
|
Linn Lumos
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Linn Lumos: Jag med!!! Hag älskar att ha banan på pizza mina kompisar tycker att jag är konstig Tycker inte om ananas men banan på pizza är jävligt gott, det kan jag hålla med om! ^^ Japp 12 mar, 2017 20:12 |
|
Skyfall
Elev |
12 mar, 2017 22:49 |
|
Borttagen
|
13 mar, 2017 02:40 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen