@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Kära mugglisar! nu åker jag till Sweden Rock och på lördag skall jag få se Mötley Crüe vilket betyder att jag kmr vara hyper när konserten är slut xD och dem vars nr jag har bör nog stänga av ljudet på mobilen om de inte vill vakna av ett sms kl 2 på morgonen xD
Love Cara ![]()
6 jun, 2012 08:51 |
|
smartbabe
Elev |
6 jun, 2012 08:59 |
|
Solkatten
Elev |
På tisdag är det skolavslutning. Längtar som tusan tills allt är över. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 jun, 2012 09:50 |
|
Caius
Elev |
Skrivet av Solkatten: Världens finaste polaroidkamera. ♥Skrivet av Caius: ![]() Och en annan notering, jag fick världens bästa studentpresent. Jag hade verkligen inte väntat mig att få något sådant... Har suttit och frågat päronen den senaste halvtimmen om den verkligen är min, lol. Men nu är jag astrött och ska gå till sängs. Vadå för något? Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 6 jun, 2012 09:53 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av Solkatten: På tisdag är det skolavslutning. Längtar som tusan tills allt är över. ♥ Samma här! Går ut grundskolan då, ska bi skönt att få börja på gymnasiet, få lite variation och så... Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 6 jun, 2012 10:08 |
|
Borttagen
|
Grattis till alla som tar studenten nu i dagarna ^^
Hoppas ni får en skön sommar 6 jun, 2012 10:09 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Caius: Skrivet av Solkatten: Världens finaste polaroidkamera. ♥ Skrivet av Caius: ![]() Och en annan notering, jag fick världens bästa studentpresent. Jag hade verkligen inte väntat mig att få något sådant... Har suttit och frågat päronen den senaste halvtimmen om den verkligen är min, lol. Men nu är jag astrött och ska gå till sängs. Vadå för något? Häftigt. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 jun, 2012 10:10 |
|
Borttagen
|
6 jun, 2012 10:14 |
|
Solkatten
Elev |
Hade varit awesome med en sån här tröja!
![]() Fast man skulle säkert få en massa bitchblickar då "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 jun, 2012 10:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Hade varit awesome med en sån här tröja! ![]() Fast man skulle säkert få en massa bitchblickar då Vart kan man köpa den? 6 jun, 2012 10:21 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen