@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Maisan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Maisan: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Maisan: Hur får man pluss? Jag har gett men inte fått så jag fattar inte.. Man klickar bara på tummen framför Citera-knappen. Fast det är bra tror jag, så man inte plussar någon bara för att de är vänner, nu får man tänka lite över plussen Du är smart du Nej men tackar
5 jun, 2012 23:37 |
|
Borttagen
|
Ångest </3
5 jun, 2012 23:39 |
|
Cara Riddle
Elev |
5 jun, 2012 23:39 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av Solkatten: JAG HAR INGEN ANING OM VAD JAG SKA KLÄ UT MIG PÅ FREDAG! ;_; <//3 Tre. Dagar. Kvar. Harry Potter. Eller någon annan karaktär. Klädde själv ut till Hermione Granger på vårt spexfoto. Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 5 jun, 2012 23:39 |
|
Katla
Elev |
jag vill åka på mugglis-picknick men kan inte <///3
♏︎ 5 jun, 2012 23:54 |
|
Borttagen
|
Jag älskar hur jag och herr Myller oftast pratar mitt i natten och om hur man fungerar som människa. Dessutom kom vi på att vi skulle äta glass förra sommaren ju, men det blev aldrig av. Jag gillar inte ens glass ;___;
Men för Jocke kan jag nog göra det. Tror jag. Inte ofta man träffar honom trots allt. </3 6 jun, 2012 02:12 |
|
Borttagen
|
Ohshit... VARFÖR SOVER JAG INTE?!
6 jun, 2012 08:05 |
|
Cara Riddle
Elev |
6 jun, 2012 08:06 |
|
Borttagen
|
Jag ska om en timme träffa min pojkvän!
6 jun, 2012 08:31 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ohshit... VARFÖR SOVER JAG INTE?! I suspect nargles are behind it. Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 6 jun, 2012 08:35 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen