@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Margaret: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Margaret: Skrivet av Solkatten: På torsdag måste jag rensa min dator eftersom den ska lämnas in på fredag. Åh, samma här, fast senast fredag. Har haft min skoldator nu i tre år och det kommer kännas konstigt att lämna tillbaka den. Det sitter t.om en gammal Tokio Hotel-stickers på den som jag satte dit i ettan. Det är liksom min. Har också haft den i tre år ... sedan 7:an ... Dock under sommaren kommer jag typ få ha min brors tills jag får en egen eller något, och sen på gymnasiet kommer jag få en ny men de är vita och jag trivs väldigt bra med de här. ♥ Jag har en privat dator också. Vi har möjlighet att köpa ut våra skoldatorer, men jag tycker det känns onödigt att betala 1500:- för en tre år gammal dator när jag redan har en liksom. Men kommer ändå sakna skoldatorn och alla stunder vi haft, haha. Den jag kanske kommer köpa i sommar kostar bara någonting på 2400:- så känns lite onödigt att köpa ut också när de bara går sönder hela tiden. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jun, 2012 23:23 |
|
Maisan
Elev |
5 jun, 2012 23:28 |
|
Solkatten
Elev |
JAG HAR INGEN ANING OM VAD JAG SKA KLÄ UT MIG PÅ FREDAG! ;_; <//3
Tre. Dagar. Kvar. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jun, 2012 23:29 |
|
Borttagen
|
I alla dessa år, har jag ägt.. EN THE MUPPETS SPARBUSSA, OCH DET HAR LEGAT THE MUPPETS DOCKOR FRÅN MACADONIEN I EN KORG UTAN ATT JAG LAGT MÄRKE TILL DET
G-G..GAAADD. 5 jun, 2012 23:29 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Maisan: Hur får man pluss? Jag har gett men inte fått så jag fattar inte.. Man klickar bara på tummen framför Citera-knappen. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jun, 2012 23:30 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Maisan: Man får tummar upp när andra medlemar tkr man skriver något bra och vill ge en till dig Hur får man pluss? Jag har gett men inte fått så jag fattar inte.. Skrivet av Solkatten: finns de ingen filmkaraktär du gillar som du kan klä ut dig till?? JAG HAR INGEN ANING OM VAD JAG SKA KLÄ UT MIG PÅ FREDAG! ;_; <//3 Tre. Dagar. Kvar. ![]()
5 jun, 2012 23:30 |
|
Maisan
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Maisan: Hur får man pluss? Jag har gett men inte fått så jag fattar inte.. Man klickar bara på tummen framför Citera-knappen. Fast det är bra tror jag, så man inte plussar någon bara för att de är vänner, nu får man tänka lite över plussen
5 jun, 2012 23:31 |
|
Knizzlare
Elev |
5 jun, 2012 23:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Maisan: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Maisan: Hur får man pluss? Jag har gett men inte fått så jag fattar inte.. Man klickar bara på tummen framför Citera-knappen. Fast det är bra tror jag, så man inte plussar någon bara för att de är vänner, nu får man tänka lite över plussen Du är smart du 5 jun, 2012 23:35 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Kan du inte döda den?? lr lura ut den ur rummet?? Jag kommer inte kunna sova i natt, det är en jävla fluga som flyger runt i mitt rum ;_; ![]()
5 jun, 2012 23:36 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen