@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: haha jag tkr den kommentaren var heltunderbar xD hahahKompis: Är det konstigt att jag äter tomater och ketchup tillsammans? Jag: Ja, det är väl ungefär som att äta människor med blod. how does my brain work I don't even ![]()
5 jun, 2012 23:07 |
|
Optic
Elev |
Mina föräldrar har gått och lagt sig ö.ö
5 jun, 2012 23:07 |
|
Knizzlare
Elev |
Jag har börjat få in värsta vanan, istället för att trumma med fingrarna på bordet eller nå, har jag börjat trumma på min mage o.O
![]()
5 jun, 2012 23:07 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Kompis: Är det konstigt att jag äter tomater och ketchup tillsammans? Jag: Ja, det är väl ungefär som att äta människor med blod. how does my brain work I don't even Asså. XD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jun, 2012 23:07 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Kompis: Är det konstigt att jag äter tomater och ketchup tillsammans? Jag: Ja, det är väl ungefär som att äta människor med blod. how does my brain work I don't even HAHAH ♥
5 jun, 2012 23:11 |
|
Cara Riddle
Elev |
haha jag är så sämst på att packa xD jag lägger ner några få grejer och sen skall jag bara kolla mugglis snabbt xD haha ja lr hur xD
![]()
5 jun, 2012 23:13 |
|
Lucy och Rose
Elev |
5 jun, 2012 23:14 |
|
Borttagen
|
5 jun, 2012 23:16 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Margaret: Skrivet av Solkatten: På torsdag måste jag rensa min dator eftersom den ska lämnas in på fredag. Åh, samma här, fast senast fredag. Har haft min skoldator nu i tre år och det kommer kännas konstigt att lämna tillbaka den. Det sitter t.om en gammal Tokio Hotel-stickers på den som jag satte dit i ettan. Det är liksom min. Har också haft den i tre år ... sedan 7:an ... Dock under sommaren kommer jag typ få ha min brors tills jag får en egen eller något, och sen på gymnasiet kommer jag få en ny men de är vita och jag trivs väldigt bra med de här. ♥ Jag har en privat dator också. Vi har möjlighet att köpa ut våra skoldatorer, men jag tycker det känns onödigt att betala 1500:- för en tre år gammal dator när jag redan har en liksom. Men kommer ändå sakna skoldatorn och alla stunder vi haft, haha. ![]()
5 jun, 2012 23:17 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: haha det är verkligen så xD haha och jag måste packa klart innan jag åker xD haha ni får sluta distrahera mig xD^ HAH. Du kommer inte kunna slita dig från oss ♥ ![]()
5 jun, 2012 23:20 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen