@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mine
Elev |
Någon som är duktig eller bara kan något om världskrigens Tid?
Helst om första världskriget? Skulle vara tack som om någon kunde bomba mig och diskutera och lära mig fakta om det. Har prov så Snälla någon som kan något? 5 jun, 2012 21:24 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Fasar för nästa lördag But what can I do? Vad händer då ? I get my mens Så himla hemskt är det inte xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jun, 2012 21:24 |
|
Borttagen
|
Philosopher’s Stone: Harry Potter and the guy with the creepy turban Chamber of Secrets: Harry Potter and the REALLY BIG SNAKE Prisoner of Azkaban: Harry Potter and his father’s weird friends Goblet of Fire: Harry Potter and the year shit got real / Harry Potter and the year nobody cut their hair Order of the Phoenix: Harry Potter and the crazy cat lady Half-Blood Prince: Harry Potter and the hormones kick in Deathly Hallows: Harry Potter and the extended camping trip 5 jun, 2012 21:24 |
|
Solkatten
Elev |
Undrar en sak, hur ofta byter Slytherin's elevhem lösenord?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jun, 2012 21:26 |
|
Borttagen
|
Magnum choklad glaaaaaaaaaaas reeeklaaaaam vill haaaaa
5 jun, 2012 21:31 |
|
Borttagen
|
Ellie Lovegood/Vilma
I dont get it OwO Du heter Ellie här och Vilma där, Why? :0 5 jun, 2012 21:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ellie Lovegood/Vilma I dont get it OwO Du heter Ellie här och Vilma där, Why? :0 för att hon gillade namnet Ellie när hon skaffade mugglis och hon ogillade Vilma, typ :] hahahha jag har redan frågat henne så jag visste sen innan c; 5 jun, 2012 21:33
Detta inlägg ändrades senast 2012-06- 5 kl. 21:33
|
|
Aleander
Elev |
What the actual fuck?
Dokusåpa på mars, utan returbiljett. Hur stor är chansen att det stämmer? Hungerspel nästa? Tardisinreichenbach & Schues-shoes 5 jun, 2012 21:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ellie Lovegood/Vilma I dont get it OwO Du heter Ellie här och Vilma där, Why? :0 oh that question again. det är en lång historia haha nej men jag hade en jag-hatar-mitt-namn period när jag blev medlem här, och en extrem jag-älskar-Luna period, så jag tog mitt favoritnamn för tillfället och tadaaaa. observera att mitt användarnamn är det värsta någonsin. 5 jun, 2012 21:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ellie Lovegood/Vilma I dont get it OwO Du heter Ellie här och Vilma där, Why? :0 oh that question again. det är en lång historia haha nej men jag hade en jag-hatar-mitt-namn period när jag blev medlem här, och en extrem jag-älskar-Luna period, så jag tog mitt favoritnamn för tillfället och tadaaaa. observera att mitt användarnamn är det värsta någonsin. Du skämtar 5 jun, 2012 21:36 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen