@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Till Sweden Rock xD och jag har ingen aning om vad jag skall ta med xD Skrivet av Cara Riddle: Jag borde verkligen packa nu om jag skall åka i morgon ^^ Vart ska du? Campa? 5 jun, 2012 20:43 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: nej det slipper jag ^^ jag skall bo i husvagn ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Till Sweden Rock xD och jag har ingen aning om vad jag skall ta med xD Skrivet av Cara Riddle: Jag borde verkligen packa nu om jag skall åka i morgon ^^ Vart ska du? Campa? ![]()
5 jun, 2012 20:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: nej det slipper jag ^^ jag skall bo i husvagn ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Till Sweden Rock xD och jag har ingen aning om vad jag skall ta med xD Skrivet av Cara Riddle: Jag borde verkligen packa nu om jag skall åka i morgon ^^ Vart ska du? Campa? Aha. Men typ. Kläder efter väder, vattenflaskor, skavsårsplåster, vettiga skor, solskydd, solglasögon, öronproppar, silvertejp? x) 5 jun, 2012 20:47 |
|
Alice...
Elev |
5 jun, 2012 20:49 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha jag diggade silvertejpen Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: nej det slipper jag ^^ jag skall bo i husvagn ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Till Sweden Rock xD och jag har ingen aning om vad jag skall ta med xD Skrivet av Cara Riddle: Jag borde verkligen packa nu om jag skall åka i morgon ^^ Vart ska du? Campa? Aha. Men typ. Kläder efter väder, vattenflaskor, skavsårsplåster, vettiga skor, solskydd, solglasögon, öronproppar, silvertejp? x) nej men jag lyckas nog komma på tillslut vad jag skall ha xD grejen är at tjag inte kan ha mina klackskor ![]()
5 jun, 2012 20:50 |
|
Miskel
Elev |
5 jun, 2012 20:51 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle silvertejp är bra, det går att laga allt med. Ang skor är väll fotvänliga skor rätt bra.. Högklackat kommer du nog typ krypa fram efter en dag xD man går rätt mkt.
5 jun, 2012 20:52 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mugglisar ni skriver för snabbt!! jag hinner inte ens blinka!! jag tkr mugglis borde ha en pausknapp så man kan pausa när de är för mkt och playa när man hinner med igen
ProphecyBat haha nja jag går jämt i klackskor så de är nog ingen fara xD men jag tänkte mest att det är jobbigare att inte frösöka trampa på folk och jobbigare att hoppa i ![]()
5 jun, 2012 20:53 |
|
IamAK
Elev |
chips är det godaste som finns.
5 jun, 2012 20:59 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Någon som vill joina mitt Mugglis Games? Det är en plats kvar!
Too late ;D 5 jun, 2012 21:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen