Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Varför har du varit tillsammans med dom då? Alltså, är jag lesbisk om jag har haft massor av killar men aldrig vart attraherad av någon av dem utan bara äcklad, typ? Antagligen för att jag ville vara det.
14 maj, 2012 06:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miskel: Alltså, är jag lesbisk om jag har haft massor av killar men aldrig vart attraherad av någon av dem utan bara äcklad, typ? Inte om du inte är attraherad till tjejer enbart. Att vara lesbisk handlar inte om att INTE vara attraherad till killar bara, utan om att ENDAST vara attraherad av tjejer. I din ålder hade jag knappt varit attraherad av killar heller, så det kan komma med tiden också. Man behöver inte sätta någon stämpel på sig, särskilt inte i så unga år. =) 14 maj, 2012 06:51 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Alltså, är jag lesbisk om jag har haft massor av killar men aldrig vart attraherad av någon av dem utan bara äcklad, typ? Inte om du inte är attraherad till tjejer enbart. Att vara lesbisk handlar inte om att INTE vara attraherad till killar bara, utan om att ENDAST vara attraherad av tjejer. I din ålder hade jag knappt varit attraherad av killar heller, så det kan komma med tiden också. Man behöver inte sätta någon stämpel på sig, särskilt inte i så unga år. =) Haha, okej, tack :]
14 maj, 2012 07:03 |
|
månbarnet
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är trött på min gammelfarmor. ''Låt håret växa och då kommer du få en make'' VAD FAN. Tänk om jag vill ha en fru Haha, ursäkta att jag skrattar men det känns verkligen som en sån kommentar man skulle få höra av en gammelfarmor 14 maj, 2012 07:34 |
|
Kedjebrev
Elev |
Jag tycker lite synd om min kompis. Just nu är det 14 killar som antagligen gillar henne, och då är inte sjuorna inräknade...
http://Kaosregn.blogg.se
14 maj, 2012 16:04 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av månbarnet: du skulle höra min gammelmormor!Skrivet av Borttagen: Jag är trött på min gammelfarmor. ''Låt håret växa och då kommer du få en make'' VAD FAN. Tänk om jag vill ha en fru Haha, ursäkta att jag skrattar men det känns verkligen som en sån kommentar man skulle få höra av en gammelfarmor "Hur går ni klädda nu för tiden? Tröjor som går nedanför jackan!" "Men guud vilka stora örhängen du har!!"
14 maj, 2012 16:10 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av månbarnet: du skulle höra min gammelmormor!Skrivet av Borttagen: Jag är trött på min gammelfarmor. ''Låt håret växa och då kommer du få en make'' VAD FAN. Tänk om jag vill ha en fru Haha, ursäkta att jag skrattar men det känns verkligen som en sån kommentar man skulle få höra av en gammelfarmor "Hur går ni klädda nu för tiden? Tröjor som går nedanför jackan!" "Men guud vilka stora örhängen du har!!" Min gammelfarmor brukar alltid fråga: -Disa, kom hit får jag viska en sak... Vad heter fästmannen/pojken/han? (svar när jag var liten)"Axel..." Hihi... Cx Nu på senare år tänker jag liksom, tänk om jag har en fästmö?! (PLING: LunaLovegood1) "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 14 maj, 2012 16:18
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-15 kl. 07:43
|
|
Lordlollo
Elev |
14 maj, 2012 22:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av månbarnet: Min gammelfarmor är så gammaldags så de går... Hon anser att kvinnan ska stötta sin man, gifta sig ung, få massor med barn, helst förstfödda pojkar och en massa annat Skrivet av Borttagen: Jag är trött på min gammelfarmor. ''Låt håret växa och då kommer du få en make'' VAD FAN. Tänk om jag vill ha en fru Haha, ursäkta att jag skrattar men det känns verkligen som en sån kommentar man skulle få höra av en gammelfarmor 14 maj, 2012 23:19 |
|
Dini99
Elev |
Du vet på dagis... När jag började i 3:an var jag förgammal för att svara på den frågan... (Stor flicka...) "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 15 maj, 2012 07:44 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen