vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av ninja: Skrivet av Borttagen: Skrattar ihjäl mig. Har inte skrattat såhär mycket på flera månader. Dela med dig! Det är internskämt så inte kul för andra Men annars så är det ju bara att kolla på Harry Potter och den hårige krukmakaren XD "Ursäkta mig, varför är jag här? Är jag i nån sorts... trubbel? 8 okt, 2011 00:24 |
|
accioron
Elev |
Kollar på Emmas photoshoot för Elle UK. ALLTSÅ EMMA YOU HAVE GOT TO STOP. Klarar inte av the perfectness.
![]() 8 okt, 2011 03:54 |
|
Borttagen
|
8 okt, 2011 10:39 |
|
ebbavladimir
Elev |
Sitter i bilen och är inne på mugglis på mobilen
8 okt, 2011 10:49 |
|
Borttagen
|
Ska snart till stan... väntar bara på min kompis som kommer strax.
8 okt, 2011 10:52 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Väntar på bussen
8 okt, 2011 11:17 |
|
Borttagen
|
Degar... Funderar på om jag inte ska börja baka cheesecake snart.
8 okt, 2011 11:32 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av accioron: Kollar på Emmas photoshoot för Elle UK. ALLTSÅ EMMA YOU HAVE GOT TO STOP. Klarar inte av the perfectness. ![]() Jag med, nu. ![]()
8 okt, 2011 11:34 |
|
kinshaw
Elev |
8 okt, 2011 11:43 |
|
Borttagen
|
funderar på att dampa loss, haha
8 okt, 2011 11:44 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen