UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Me 2! Tycker att banan/ananas i maträtter överlag är jävligt nice. 9 mar, 2017 16:49 |
|
Frivolt
Elev |
Eller huur!! Det är så himla gott ♥ 9 mar, 2017 17:13 |
|
Dusk
Elev |
Skrivet av Frivolt: Eller huur!! Det är så himla gott ♥ jag gillar banan i tacos X3 UwU 9 mar, 2017 17:22 |
|
Bokmalen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Trodde jag var den enda som tyckte så! Potatismos är inte gott 9 mar, 2017 18:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Bokmalen: Skrivet av Borttagen: Trodde jag var den enda som tyckte så! Potatismos är inte gott I know right?? Folk går helt bananas över potatismos, vad är grejen liksom? 10 mar, 2017 10:32 |
|
Obliviate_
Elev |
Jag tkr inte om weasley-tvillingarna.
10 mar, 2017 16:08 |
|
Corazon
Elev |
10 mar, 2017 19:27 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Corazon: Tacopaj är inte gott. Inte några andra pajer som är något annat än söta för den delen heller. PREACH! Håller helt med, paj är inte gott, om det inte är efterrättspaj då.
10 mar, 2017 19:37 |
|
Arivle
Elev |
10 mar, 2017 20:08 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Arivle: Jag har inget emot min mens. Folk verkar alltid klaga på mens men jag tycker nästan om min c: Grattis. Jag har en teori om att mensvärk ändast är psykisk. Det är liksom... Icke existerande för mig, och för yngre barn är smärta mer psykisk än faktiskt fysisk. Typ... När det kommer blod gör det ont för att det borde göra ont. Och det är väl så med mens också... Kanske... Vet inte... Men kan vara logiskt... Varför stava rätt när man kan stava fel? 11 mar, 2017 09:35 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen