Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

UNPOPULAR OPINIONS

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

1 2 3 ... 529 530 531 ... 725 726 727
Användare Inlägg
L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Jag älskar att ha banan och ananas på pizza


Me 2!

Tycker att banan/ananas i maträtter överlag är jävligt nice.

9 mar, 2017 16:49

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Frivolt:
Jag älskar att ha banan och ananas på pizza


Me 2!

Tycker att banan/ananas i maträtter överlag är jävligt nice.


Eller huur!! Det är så himla gott ♥

9 mar, 2017 17:13

Dusk
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Frivolt:
Jag älskar att ha banan och ananas på pizza


Me 2!

Tycker att banan/ananas i maträtter överlag är jävligt nice.


Eller huur!! Det är så himla gott ♥

jag gillar banan i tacos X3

UwU

9 mar, 2017 17:22

Bokmalen
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Potatismos är inte gott
Trodde jag var den enda som tyckte så!

9 mar, 2017 18:54

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Bokmalen:
Skrivet av Borttagen:
Potatismos är inte gott
Trodde jag var den enda som tyckte så!


I know right?? Folk går helt bananas över potatismos, vad är grejen liksom?

10 mar, 2017 10:32

Obliviate_
Elev

Avatar


Jag tkr inte om weasley-tvillingarna.

10 mar, 2017 16:08

Corazon
Elev

Avatar


Tacopaj är inte gott. Inte några andra pajer som är något annat än söta för den delen heller.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fb85dadd6a3ed1a31c307a274bcaee418%2Ftumblr_oh1oarreOx1sjhtm9o1_500.gif

10 mar, 2017 19:27

Lazarus
Prefekt

Avatar


Skrivet av Corazon:
Tacopaj är inte gott. Inte några andra pajer som är något annat än söta för den delen heller.


PREACH!
Håller helt med, paj är inte gott, om det inte är efterrättspaj då.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F04859ef27570d2b8e40f5eeb1343c10e%2F5ea31fd839bc49d1-b3%2Fs540x810%2Fe29420744a91fe2f22655718dcc7858b40f156ab.gif

10 mar, 2017 19:37

Arivle
Elev

Avatar


Jag har inget emot min mens. Folk verkar alltid klaga på mens men jag tycker nästan om min c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FHDR31jsQUPqQo%2Fgiphy.gif

10 mar, 2017 20:08

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Arivle:
Jag har inget emot min mens. Folk verkar alltid klaga på mens men jag tycker nästan om min c:

Grattis. Jag har en teori om att mensvärk ändast är psykisk. Det är liksom... Icke existerande för mig, och för yngre barn är smärta mer psykisk än faktiskt fysisk. Typ... När det kommer blod gör det ont för att det borde göra ont. Och det är väl så med mens också... Kanske... Vet inte... Men kan vara logiskt...

Varför stava rätt när man kan stava fel?

11 mar, 2017 09:35

1 2 3 ... 529 530 531 ... 725 726 727

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

Du får inte svara på den här tråden.