My Little Pony: Friendship Is Magic
Forum > Off Topic > My Little Pony: Friendship Is Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Filifjonkan
Elev |
My little Pony ÄÄÄÄÄGER!!!!!!
evak forever. 30 jun, 2012 10:52 |
|
Katla
Elev |
G1 och G4 är de bästa (G4 bygger ju trots allt på G1, de andra är egna historier) och de andra generationerna är läskiga, ja. G3 Ser ut som dinosaurier och G3.5 är creepy med sina oproportionenliga huvuden.
Vackrast tecknat är absolut G1, deras manar är helt underbara. c: ♏︎ 30 jun, 2012 11:17 |
|
TacosPanda
Elev |
Skrivet av Katla: G1 och G4 är de bästa (G4 bygger ju trots allt på G1, de andra är egna historier) och de andra generationerna är läskiga, ja. G3 Ser ut som dinosaurier och G3.5 är creepy med sina oproportionenliga huvuden. Vackrast tecknat är absolut G1, deras manar är helt underbara. c: Är G1 dom som jag la upp bild på?
30 jun, 2012 11:19 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av TacosPanda: Ja, det är Generation 1 aka originalet. c:Skrivet av Katla: G1 och G4 är de bästa (G4 bygger ju trots allt på G1, de andra är egna historier) och de andra generationerna är läskiga, ja. G3 Ser ut som dinosaurier och G3.5 är creepy med sina oproportionenliga huvuden. Vackrast tecknat är absolut G1, deras manar är helt underbara. c: Är G1 dom som jag la upp bild på? ♏︎ 30 jun, 2012 12:12 |
|
TacosPanda
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av TacosPanda: Ja, det är Generation 1 aka originalet. c: Skrivet av Katla: G1 och G4 är de bästa (G4 bygger ju trots allt på G1, de andra är egna historier) och de andra generationerna är läskiga, ja. G3 Ser ut som dinosaurier och G3.5 är creepy med sina oproportionenliga huvuden. Vackrast tecknat är absolut G1, deras manar är helt underbara. c: Är G1 dom som jag la upp bild på? Okej, aa de är bäst
30 jun, 2012 12:48 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Ollis100: Skrivet av M4L13: ![]() lol, bästa kvalitén ever... men iaf, måla lite på mitt mobilskal, look who i painted 8D Vinyl Scratch ♥ hähähähä ooh! SNYGGT! =D tackar c:
30 jun, 2012 13:01 |
|
Ollis100
Elev |
6 jul, 2012 21:55 |
|
cirklar
Elev |
Ollis100: Hur gör du allt det där? Jag blir ju avundsjuk på hur bra du är på rita, måla och skulptera! Du är jätteduktig!
And also, I agree with Katla. G1 och G4 är de bästa. Och G3 och G3.5 är bara allmänt konstiga...
6 jul, 2012 22:23 |
|
Borttagen
|
Jag tyckte om G1 när jag var liten och jag gillar fortfarande leksakerna, men jag klarar inte av att se filmerna längre. De har så jobbiga röster, verkar inte ha så mycket till personligheter och det är ofta massa fula bikaraktärer som inte är ponies som får allt för mycket fokus. Men mitt favoritavsnitt när jag var liten var om en enhörning som hette Mimik som blev sjuk och behövde fyra magiska hästskor för att bli frisk och så skulle de andra söka efter dem! Tror det är det enda avsnitt jag minns riktigt bra.
Jag har mina 6 G1-ponies på min skrivbordshylla, tillsammans med en G3-pony och en Fluttershy samt några icke-Hasbro ponies. Min favorit är av de jag har är Sweet Notes ♥ 6 jul, 2012 22:50 |
|
Borttagen
|
suuuper ssöööt
6 jul, 2012 23:05 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen