Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
Efter att ha haft regelbunden mens i fyra år så har jag inte haft den på tre månader! Fast jag vet ju varför, men ändå...
4 nov, 2011 14:35 |
|
Borttagen
|
tycker det är väldigt praktiskt med p-piller.. då har man det bara när man själv vill :3
4 nov, 2011 14:37 |
|
Borttagen
|
jag skulle aldrig kunna tänka mej att äta p-piller
4 nov, 2011 14:37 |
|
Borttagen
|
^
Vrf d? :O 4 nov, 2011 14:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^ Vrf d? :O för att jag påverkas lätt av piller.. asså att jag mår dåligt, äter hela tiden och sånt 4 nov, 2011 14:39 |
|
expelliarmus
Elev |
Jag får inte ens äta p-piller och kommer aldrig att få göra! Känner inget behov av det som det ser ut just nu men i framtiden vet man ju aldrig...
4 nov, 2011 14:41 |
|
Borttagen
|
varför får du inte? :o
4 nov, 2011 14:43 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: varför får du inte? :o Har en sjukdom i blodkärlen och p-piller (hormonet i dom) gör att man kan få blodproppar lättare och eftersom att mina blodkärl är trängre än andras så ökar risken ännu mer vilket gör att det blir farligt.
4 nov, 2011 14:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ^ Vrf d? :O för att jag påverkas lätt av piller.. asså att jag mår dåligt, äter hela tiden och sånt Ah, okej 4 nov, 2011 14:48 |
|
Somnium
Elev |
Jag har that time in the month nu... :c
Hatar hatar och åter igen hatar. Knarkat piller hela dan mot den jädrans värken. >.< http://slytherinunicorn.tumblr.com/
4 nov, 2011 14:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen