What the...-moments
Forum > Off Topic > What the...-moments
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Ida S: Är det inte ganska WTF när man ser en sprillans ny och väldigt ensam grafittimålning på en av Konsums fasader föreställandes en ful gubbe med en trollstav i handen som säger "Wingardium Leviosa"? Det bor ~1800 invånare på min ort och jag trodde att jag var det enda stora Potterheadet på hela stället! Min reaktion var liksom: "VEM ÄR DET JAG SKA VARA STOLT ÖVER?" Kan du ta kort på den graffittimålningen åt oss någon gång? 3 nov, 2011 17:07 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Ida S: Är det inte ganska WTF när man ser en sprillans ny och väldigt ensam grafittimålning på en av Konsums fasader föreställandes en ful gubbe med en trollstav i handen som säger "Wingardium Leviosa"? Det bor ~1800 invånare på min ort och jag trodde att jag var det enda stora Potterheadet på hela stället! Min reaktion var liksom: "VEM ÄR DET JAG SKA VARA STOLT ÖVER?" Kan du ta kort på den graffittimålningen åt oss någon gång? Ja, det kan jag! Var min första reaktion när jag såg den, men så hade jag inte mobilen med xD "we live together, and harry does all the cooking." 3 nov, 2011 17:08 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Ida S: Är det inte ganska WTF när man ser en sprillans ny och väldigt ensam grafittimålning på en av Konsums fasader föreställandes en ful gubbe med en trollstav i handen som säger "Wingardium Leviosa"? Det bor ~1800 invånare på min ort och jag trodde att jag var det enda stora Potterheadet på hela stället! Min reaktion var liksom: "VEM ÄR PERSONEN JAG SKA VARA STOLT ÖVER??" OMR!!! I LOVE THAT PERSON
3 nov, 2011 17:13 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Anapneo: Skrivet av Ida S: Är det inte ganska WTF när man ser en sprillans ny och väldigt ensam grafittimålning på en av Konsums fasader föreställandes en ful gubbe med en trollstav i handen som säger "Wingardium Leviosa"? Det bor ~1800 invånare på min ort och jag trodde att jag var det enda stora Potterheadet på hela stället! Min reaktion var liksom: "VEM ÄR PERSONEN JAG SKA VARA STOLT ÖVER??" OMR!!! I LOVE THAT PERSON Seriöst!! Jag med!! Det var liksom... "Men HERREGUD vilket klotter... vänta nu... MAMMA DET STÅR JU WINGARDIUM LEVIOSA!!" Funderar på att sen lägga ut bilden på facebook och efterlysa geniet x) "we live together, and harry does all the cooking." 3 nov, 2011 17:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida S: 'Är det inte ganska WTF när man ser en sprillans ny och väldigt ensam grafittimålning på en av Konsums fasader föreställandes en ful gubbe med en trollstav i handen som säger "Wingardium Leviosa"? Det bor ~1800 invånare på min ort och jag trodde att jag var det enda stora Potterheadet på hela stället! Min reaktion var liksom: "VEM ÄR PERSONEN JAG SKA VARA STOLT ÖVER??" AWESOME!! 3 nov, 2011 17:25 |
|
Tonkss
Elev |
En gång i sjuan gick jag upp på morgonen, jag trodde att klockan var 06:30, men när jag kollade på klockan var den 01:15...
3 nov, 2011 17:27 |
|
Luna 1
Elev |
När en kompis ringoch frågar om jag vill logga in på SKype. Ja, det är ett sådant moment eftersom jag får typ panik på SKype och bara stirrar på skärmen, brukar inte vara van vid folk som frågar det xD
Tumblr.
3 nov, 2011 17:28 |
|
MonsterCookie
Elev |
Wtf-moment när man är inne på mugglis, kollar runt, och helt plötsligt upptäcker att man är inne på Quidditchplanen utan att ha någon som helst aning om hur man kom dit... <.<
wolfstar deserved better. 3 nov, 2011 21:37 |
|
leumas vän
Elev |
Jag tycker det är wtf, när man vaknar på lördagsmorgonen och tror att det är måndag, så man stressar och klär på sig helt i onödan. ;_;
3 nov, 2011 21:39 |
|
Luna 1
Elev |
När du hittar din dödes katt halsband där han brukade ligga på ditt rum, och det ha rinte legat där innan..
Tumblr.
3 nov, 2011 21:43 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen