Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ebbavladimir
Elev |
Harry såklart!
7 okt, 2011 18:22 |
|
Borttagen
|
HARRY!
7 okt, 2011 22:11 |
|
Borttagen
|
Draco, Seamus, Fred eller George. ♥
7 okt, 2011 22:18 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Räknade nyss ut (efter jätte lång uträkning) att 54 i den har tråden skulle vilja ha/kanske ha Harry som man. Någon som går med i team Harry???
We never go out of style <3 7 okt, 2011 23:38 |
|
C4
Elev |
^Absolut inte. Riddle>Potter.
Ideas come with an explosive immediacy. Om det skulle vara så att du har tid över, kolla gärna in min nyss påbörjade fanfic. Att dela på bördan - http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=8640&page=1#forum.php?topic=8640 7 okt, 2011 23:39 |
|
Borttagen
|
Team Fred! ♥♥♥ He's my man ♥
7 okt, 2011 23:41 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Team Fred! ♥♥♥ He's my man ♥ Haha, det var ganska många som sa Fred och Geroge också We never go out of style <3 7 okt, 2011 23:52 |
|
adliitam
Elev |
Nu för tiden är jag ganska så kär i Dean Thomas
![]() ![]()
8 okt, 2011 00:16 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
We never go out of style <3 8 okt, 2011 00:23 |
|
Ascendio
Elev |
Jag tror det skulle vara Draco om han inte var så feg och elak. Annars Ron eller Fred om han levde
Tom Felton, really beautiful.
9 okt, 2011 18:47 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen