Lunas Förälskelse [SV]
Forum > Fanfiction > Lunas Förälskelse [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
MORE OR DIE!
____________________________ GO Hufflepuff! 8 sep, 2011 21:56 |
|
Josie Malfoy
Elev |
meera!!!
Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 8 sep, 2011 22:12 |
|
Bling
Elev |
9 sep, 2011 16:05 |
|
moii
Elev |
Kommer inte mer ikväll, har gäster som ska sova över
~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 9 sep, 2011 19:19 |
|
jullanbrullan19
Elev |
23 september <3 9 sep, 2011 19:24 |
|
moii
Elev |
10 sep, 2011 08:24 |
|
jullanbrullan19
Elev |
10 sep, 2011 08:28 |
|
ginny_ginny
Elev |
10 sep, 2011 13:25 |
|
vevve_puff
Elev |
mer vad bra!!!
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 10 sep, 2011 16:34 |
|
moii
Elev |
Jappjapp, då vart de mer, kanske inte så långt... Men ah
________________________________________________ Kapitel 40 Luna kunde inte sova, hon tänkte på Draco. Nästa morgon gick hon till sjukan för att hälsa på Draco direkt. Klockan var halv sex på morgonen, men Luna måste prata med honom, de måste hon bara. När hon kom in såg hon att hans säng var tom. Det fanns ett skynke för en av de andra sängarna och Luna smög dit. Hon drog upp en liten del av skynket och såg de blonda håret och dom slutna ögonen. Han sov ännu, men Luna satte sig ändå och bara tittade på honom. Hon drog sin hand genom hans mjuka blonda hår och kollade på hans ansikte. Det var de vackraste i hela världen för Luna. Han gäspade till och vände sig om, men han sov fortfarande. Luna glömde bort tiden och satt kvar, bara tittade på honom. Han ryckte helt plötsligt till och spärrade upp ögonen. Han tittade panikartat omkring sig, men efter en stund förstod han att han antagligen hade drömt. - Luna, vad gör du här?, sa han tyst när han insåg att hon satt där med honom. - Draco, vet du vem det var?, frågade Luna lugnt. - J-ja, svarade Draco. - Vem var det, Draco, den här personen kommer hamna i Azkaban, sa Luna ivrigt. - J-jag kan inte s-säga, sa han tyst och tittade ner i sitt knä. - Jo, Draco det kan du visst, sa Luna förvirrat. - Luna, lova att inte bli arg på mej efter allt detta, sa Draco svagt. - Aldrig, svarade Luna. - Det var Bellatrix Lestange, hon fick Pansy att säga så till dej, att göra så mot dej nere vid sjön. Pansy hade sen försökt att få med Jane, men hon lyckades inte och Jane har bara villat skydda dej, den kvällen hon hade frågat var du var. Och Bellatix kommer inte sluta för ens vi inte är tillsammans. Hon berättade allt, din mamma hade tydligen gjort något mot henne, något att visa vem hon verkligen var. Bellatrix är min moster, hon är hjärtlös, hon kommer göra dej illa nästa gång, sa han förtvivlande. - Vad ska vi göra?, frågade Luna svagt, när hon egentligen visste vad Draco tänkte på, men hon ville inte att det skulle bli så. - Luna, jag älskar dej, så otroligt mycket, men vi kan inte träffas längre, jag vill inte utsätta dej för några som helst risker, sa Draco svagt. Luna gick där i från fort och grät. Hon kunde inte tro det, det skulle aldrig mer bli ”vi”. ~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 10 sep, 2011 18:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen