Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Maharajah
Elev |
NEJ :o Å dessutom finns det typ inget vidrigare än avslagen cola. Det är riktigt mycket blä. 16 aug, 2011 13:11 |
|
Borttagen
|
16 aug, 2011 13:12 |
|
Borttagen
|
håller med ^^
gillar inte kolsyra alls 16 aug, 2011 13:14
Detta inlägg ändrades senast 2011-08-16 kl. 13:14
|
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Jaa, asså, vi gick mest runt på stan och pratade x) Och så kollade vi på dödsrelikerna del 2 Awesome, haha 16 aug, 2011 13:14 |
|
Borttagen
|
jag måste typ köpa cola nu ju!
16 aug, 2011 13:19 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av Borttagen: Neej jag måste typ köpa cola nu ju! 16 aug, 2011 13:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Maharajah: Skrivet av Borttagen: Neej jag måste typ köpa cola nu ju! DEN ÄR SÅ ÄCKLIG 16 aug, 2011 13:28 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Maharajah: Skrivet av Borttagen: Neej jag måste typ köpa cola nu ju! DEN ÄR SÅ ÄCKLIG DEN ÄR TOTALLY AWESOME . Sådeså 16 aug, 2011 13:51 |
|
whirlwinds
Elev |
JAG HAR COLA♥♥♥♥♥
jag är beroende. seriöst. fick sådan socker-/koffeinabstinens igår att jag fick dricka sådan där äcklig lidl-cola (som var det enda som fanns hemma) för att bli av med huvudvärken och skakningarna i händerna........... oh god jag har problem
16 aug, 2011 13:57 |
|
celina
Elev |
16 aug, 2011 14:01 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen