the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Ja det var hon " sa sai och såg på Tamotsu.
12 nov, 2015 16:43
|
|
Borttagen
|
Tamotsu skakade på huvudet.
"så en bra plan behövs" sa Tamotsu och började att tänka.
12 nov, 2015 16:46
|
|
Borttagen
|
Sai började själv tänka de behövde rädda Nova hon behövde dom de behövde henne så var det bara här på skolan.
12 nov, 2015 16:50
|
|
Borttagen
|
"tror nog att någon måste hålla koll på våran nya vän iallafall" sa Savannah och såg mot Cisco
12 nov, 2015 16:53
|
|
Borttagen
|
" Ja det känns som det " sa Isac och såg på Cisco och tänkte Yukiko kanske friviligt tar det uppdraget. Sakura gäspade sömningt hon brukade få sova lite middag på eftermiddagen.
12 nov, 2015 16:54
|
|
Borttagen
|
"jag stannar och håller ett öga på honom" sa Yukiko och såg mot de andra.
"Varför just du?" frågade Stella osäkert.
"för att han är tydligen hälften Kitsune" sa Yukiko
12 nov, 2015 16:56
|
|
Borttagen
|
Och för att du verka gilla honom tänkte Sai
" Där ser man och Sakura kanske kan stanna här också då hon verkar behöva sova middag " sa Sai. Sakura sov redan lite nära sin bror.
12 nov, 2015 16:57
|
|
Borttagen
|
"Jag stannar nog också kvar här" sa Tamotsu då han inte ville lämna Sakura.
12 nov, 2015 17:00
|
|
Borttagen
|
" Okej " sa Sai och log lite
" Sova " sa Sakura sömningt hon ville Sova i sin brors knä hon kände sig mest trygg där.
12 nov, 2015 17:01
|
|
Borttagen
|
Tamotsu suckade lite grann och log.
12 nov, 2015 17:02
|
Du får inte svara på den här tråden.