Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
Efter en stund var de framme vid sjön.
"Här finns några av de finaste fiskarna" sa Flair & log lite grann.
16 sep, 2015 22:55
|
|
Borttagen
|
Caleb log och såg ner I sjön
" äter inte fisk för att jag alltid har fått ben i dom på jorden " sa Caleb.
16 sep, 2015 22:56
|
|
Borttagen
|
"Så du gillar inte fiskben så mycket antar jag" sa Flair
16 sep, 2015 22:58
|
|
Borttagen
|
" Nej det gör jag inte de har bara fastnat i halsen " sa Caleb med en suck.
16 sep, 2015 22:59
|
|
Borttagen
|
"hm dom här fiskarna är lättrensade så det kommer inte finnas mycket ben i dem" sa Flair
16 sep, 2015 23:00
|
|
Borttagen
|
" Okej men kommer ta tid innan jag litar på tillagad fisk sist fick jag så mycket ben i halsen att jag var tvungen att opereras på sjukhus " sa Caleb och rös lite.
16 sep, 2015 23:05
|
|
Borttagen
|
"um okej verkar som du har otur i sånafall" sa Flair lite osäkert.
16 sep, 2015 23:07
|
|
Borttagen
|
" jupp jag och fisk kommer inte bra överens " sa Caleb och log lite han tog upp sitt block och log mot Flair.
16 sep, 2015 23:08
|
|
Borttagen
|
"Själv så älskar jag fisk" sa FLair & log lite grann.
16 sep, 2015 23:08
|
|
Borttagen
|
" Okej " sa Caleb och log han började skissa av henne.
16 sep, 2015 23:09
|
Du får inte svara på den här tråden.