Rollspel om Kopierarna (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel om Kopierarna (prs)
|
Borttagen
|
" vad är det för fel ?" frågade Arthur en anning osäkert. han märkte sin brors surhet.
15 aug, 2015 19:36
|
|
Borttagen
|
" Inget alls " sa Derek surt och drog upp täcket över huvudet han ville sova bort hela dan.
15 aug, 2015 19:38
|
|
Borttagen
|
" varför surar du då ?" frågade Arthur en anning misstänksamt .
15 aug, 2015 19:40
|
|
Borttagen
|
" Kanske för att du aldrig medlar mig utan låter andra medel mig istället om du ska träffa nån " sa Derek surt. På det sättet blev han mer orolig.
15 aug, 2015 19:42
|
|
Borttagen
|
Arthur ryckte till lite grann.
" jag säger bara till den första som frågar mig... föresten så berättar jag inte ens till vem jag går till...förlåt att jag inte berättade för dig" sa Arthur & suckade.
15 aug, 2015 19:45
|
|
Borttagen
|
" Hoppas det inte är någon farlig " sa Derek som inte ville att hans bror skulle råka ut för någon.
15 aug, 2015 19:59
|
|
Borttagen
|
Arthur började att skratta lite & kliade sig själv i bakhuvidet.
" nejdå " sa Arthur generat.
15 aug, 2015 20:22
|
|
Borttagen
|
Derek satte sig upp i sängen och orkade inte bry sig om att det var varmt. Han tog upp mobilen och smsade lite med medlemarna från sitt band.
" och föresten nästa vecka kommer jag åka på en mini turné med bandet " sa Derek.
15 aug, 2015 20:26
|
|
Borttagen
|
" åh det låter kul " sa Arthur & log. han hoppades att ingen skulle fråga ut honom.
15 aug, 2015 20:29
|
|
Borttagen
|
" Jupp så kommer inte hem hit förens veckan därpå " sa Derek han älskade musik.
15 aug, 2015 20:30
|
Du får inte svara på den här tråden.