ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
(Jag är jätteförvirrad nu, vad händer?)
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 18 aug, 2015 18:06 |
|
Borttagen
|
(Jag med)
18 aug, 2015 18:09 |
|
Borttagen
|
(Jag med
18 aug, 2015 18:09 |
|
Borttagen
|
(Jag och Gwen är inte klara
18 aug, 2015 18:14 |
|
Borttagen
|
(Det är dagen efter morden, jag vet inte hur det går för er med sjukhuset & så men jag står i alla fall och pratar med Joey.)
Gwen "Varför berättar du det för mig?" 18 aug, 2015 18:19 |
|
JossiMarauder
Elev |
(Är inte ni hemma hos Joey?)
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 18 aug, 2015 18:29 |
|
Kaylin
Elev |
(Jag och Ceczan04 är inte klara en!)
Kayla "Havet ska vi, då?" Go Fuck yourself you damn cereal 18 aug, 2015 18:30 |
|
Borttagen
|
(Nej, inte än
18 aug, 2015 18:31 |
|
Borttagen
|
Joey
"Jag... Jag vet inte" säger jag så tyst att det är knappt hörbart. 18 aug, 2015 18:33 |
|
Borttagen
|
Gwen
"Jag hittade min bästis död när jag var 6 år. Det är därför jag är såhär" säger jag och viftar med cigaretten. 18 aug, 2015 18:36 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen