Narry - privat rollspel <3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Narry - privat rollspel <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag ler och kysser hans kind igen.
19 nov, 2014 14:04 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 14:05 |
|
Borttagen
|
"Jag undrar vad alla kommer tycka ..."
19 nov, 2014 14:06 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 14:09 |
|
Borttagen
|
"Liam vet, typ ..." säger jag lågt.
19 nov, 2014 14:09 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 14:11 |
|
Borttagen
|
Jag ler när Niall säger så, att han är kär i mig. Det känns så himla overkligt.
19 nov, 2014 14:11 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 14:13 |
|
Borttagen
|
Jag ser lyckligt på honom och håller hans händer.
19 nov, 2014 14:16 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 14:17 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen