Rollspel [Privat Mily & J_J]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel [Privat Mily & J_J]
|
Borttagen
|
(vi får se :3 Sam får börja leta då hans avstänging e upphävd xD)
Sam flinade lite "jaså? han har varti med en och samma tjej i några år- Tror knappast han har varit otrogen" sa han
Hampe flinde lite "Oej måste säga detta be nice till min syster du" sa han på skoj och kollade upp "men jag försöker få henne att smsa dig om hon orkar nu ivkäll om kanske 2 timmar. När hon e helt vaken beror på hur mycket dem drgoade henne" sa han och flinade lite "men jag säger till mamma att du kommer imorhon och till Sara hon lär bli glad" sa han
17 okt, 2014 18:30
|
|
Borttagen
|
" jadå det blir hon " sa Eric och log
" jag förstår mig inte på tjejer överhuvudaget " sa Emil han såg på mobilen då den plingade till
" hur lyckas jacob bryta armen egentligen " sa Emil han ville ändå byta samtalsämne
17 okt, 2014 18:34
|
|
Borttagen
|
San kollade upp "han ramlade väl ifrån något höjd?"frågadehan undrade
Hampe suckr "men vi hörs hon kommer när som och måste typ sitta här tills hon vkanar så säger åt henne om du orkar ring eller smsar hon dig" sa han
17 okt, 2014 18:38
|
|
Borttagen
|
" okej hälsa från mig när hon vaknar " sa Eric han log
" ja han skrev att han ramlade då han tvättade fönster pä sitt jobb " sa Emil han såg på Sam
17 okt, 2014 18:40
|
|
Borttagen
|
Hampe log "Ja gör det men skickar sms själv om 2 timmar om hon orkar eller ej så du inte väntar onödan och du tack än en gång att du körde hit henne" sa han och såg då hon kom in igen och log lite
Sam suckar "klumpeduns hälsa det ifrån mig" sa han
17 okt, 2014 18:44
|
|
Borttagen
|
Emil flinade och skrev det Jacob flinade där han låg i sängen på sjukhuset·
" jag gör vad som hellst för min lilla Sara " sa Eric han log
17 okt, 2014 18:49
|
|
Borttagen
|
Sam log lite grann och kollade runt lite grann "och att han inte får leva mig på jobb om han nu inte måste" sa han på skoj
Hampe log. "lilla ooch lilla?" sa han och flinade lite och kollade på sara lugnt. "är hon laltid så söt när hon e tyst och sover?"frågade han på skoj
17 okt, 2014 18:52
|
|
Borttagen
|
" ja det är hon " sa Eric
Emil flinade och rufasde till sams hår på skoj
17 okt, 2014 18:54
|
|
Borttagen
|
Hampe log lite grann "jag fattar varför du ofta sover hos henne" sah an och flinade lite "hon e min syrra men det e skönt hon e tyst" sa han ochflinade
Sam suckar "meen, det där var inte snällt" sa han
17 okt, 2014 18:56
|
|
Borttagen
|
" hon får prata hur mycket hon vill för mig hon
" så har du någon brud då?" Frågade Emil med ett flin
17 okt, 2014 18:58
|
Du får inte svara på den här tråden.