Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
Jag satte mig i alla fall på bänken och rullade en del av mitt lockiga lockiga hår.
Resten var uppsatt i en rund knut högst uppe på huvudet.
21 feb, 2014 20:54
|
|
Borttagen
|
Jag fick syn på henne när jag vände mig om.
"Gomorton"
Mumlade jag och lutade mig mot baksidan av parkbänken.
21 feb, 2014 20:56
|
|
Borttagen
|
"Hej." Sa jag och log svagt.
21 feb, 2014 20:57
|
|
Borttagen
|
"Du har klätt upp dig"
Påpekade jag med ett leende.
21 feb, 2014 20:58
|
|
Borttagen
|
"Nej. Eller jo... Men jag ska på fest senare så..."
21 feb, 2014 20:59
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig bredvid henne men såg till att noga hålla avståndet.
"Vart ska du? På fest alltså"
21 feb, 2014 21:01
|
|
Borttagen
|
"Åh... En nära kompis till mig.
21 feb, 2014 21:03
|
|
Borttagen
|
21 feb, 2014 21:03
|
|
Borttagen
|
21 feb, 2014 21:04
|
|
Borttagen
|
Folk med hundar började dyka upp i parken.
21 feb, 2014 21:06
|
Du får inte svara på den här tråden.