Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
- K! Ler jag.
- Jag vill vara med dig här. Så det så!
21 nov, 2013 16:44
|
|
Borttagen
|
"Men-", jag slutar med en ny hostattack.
"Säg *host* åt Mrs. *host*oop!"
21 nov, 2013 16:48
|
|
Borttagen
|
21 nov, 2013 16:50
|
|
Borttagen
|
21 nov, 2013 16:51
|
|
Borttagen
|
- Bajs? Jahaaaa!! Okej, jag kommer snart!
21 nov, 2013 17:02
|
|
Borttagen
|
"Mrs Poop din tönt!", jag hostar till ordentligt.
21 nov, 2013 17:03
|
|
Borttagen
|
*hämtar bajs  *
21 nov, 2013 17:03
|
|
Borttagen
|
*jag hatar dig för att du hämtat bajs*
21 nov, 2013 17:07
|
|
Borttagen
|
*hämtar poop för din skull då
21 nov, 2013 17:18
|
|
Borttagen
|
(tack -.-" tog ett tag XD)
21 nov, 2013 17:21
|
Du får inte svara på den här tråden.