(Prs) evee & fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee & fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag går lugnt genom parken och ner till Ica. Det är sedan länge stängt och oanvändbart. Jag tar en stor sten och kastar mot glasrutan. Den går sönder, men inget larm piper, för de har tagit bort larmen.
27 okt, 2013 13:06 |
|
evee
Elev |
27 okt, 2013 13:07 |
|
Borttagen
|
Jag går efter Adrian.
27 okt, 2013 13:28 |
|
evee
Elev |
27 okt, 2013 13:30 |
|
Borttagen
|
Jag går runt i affären och sparkar och knuffar till saker.
27 okt, 2013 13:34 |
|
evee
Elev |
27 okt, 2013 13:35 |
|
Borttagen
|
Jag går till kassan. "Välkommen till Ica." flinar jag och trycker på kassaknapparna.
27 okt, 2013 13:38 |
|
evee
Elev |
27 okt, 2013 13:44 |
|
Borttagen
|
Jag startar rullbandet.
27 okt, 2013 13:45 |
|
evee
Elev |
27 okt, 2013 13:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen