(Prs) evee & Justme!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee & Justme!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evee
Elev |
24 okt, 2013 20:34 |
|
Borttagen
|
Jag kysser honom på kinden.
- Jo, du Freja. Förlåt för det där igår. Hör jag Sebbe säga. Jag ser surt på honom. - Egentligen var det helt bra. Sade jag efter en stund. 24 okt, 2013 20:40 |
|
evee
Elev |
24 okt, 2013 20:43 |
|
Borttagen
|
- Säkert ? Sade Sebbe.
- Ja. Sade jag och log. Han nickade och log. - Tack. Sade jag och gav honom en kram. - Ingen orsak. Sade han och klappade mig på ryggen. - Varför försökte du ta livet av dig ? Undrade han. - Bry dig inte. Sade jag. 24 okt, 2013 20:47 |
|
evee
Elev |
24 okt, 2013 20:52 |
|
Borttagen
|
- Okej. Sade Sebbe.
- Vi ses. Sade jag och vände mig mot Add. 24 okt, 2013 20:54 |
|
evee
Elev |
24 okt, 2013 21:12 |
|
Borttagen
|
Jag ler och kysser honom. Anna springer fram till oss.
- Freja, förlåt, jag hörde vad du tänkte göra. Är vi vänner ? Frågade hon. - Nej. Svarade jag kort och reste mig. - Först håller du på och försöker ta min pojkvän och är med andra killar till lika. Sen ännu skuffar du ner mig i sjön och säger en massa skit åt mig ! Tror du då att vi är vänner ?! Skriker jag. Flera hade samlats runt oss och kollat på. - Fö-Förlåt. Stammade hon. 24 okt, 2013 21:17 |
|
evee
Elev |
Jag ställer mig upp framför Freja. Jag kysser henne på kinden. "Snälla, strunta i det" viskar jag i hennes öra och försöker lugna henne. Jag tar hennes händer i mina och för dem upp till min bröstkorg. "Det har varit jobbigt för dig, jag vet."
![]() ![]()
24 okt, 2013 21:22 |
|
Borttagen
|
Jag börjar gråta.
- Förlåt Freja. Sade Anna igen. Jag blängde på Anna och kramade Add. - Snälla Freja. Sade Willi som hade ställt sig brevid Anna. - Gå. Fatta, jag tänker inte förlåta dig. Snyftade jag i Adds axel. 24 okt, 2013 21:27 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen