Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
-Wee-
"Va?" Frågade jag förbryllat.
29 sep, 2013 01:28
|
|
Borttagen
|
"Glöm det..."
Mumlade jag.
29 sep, 2013 01:29
|
|
Borttagen
|
"Okej." Jag log och kysste honom igen.
29 sep, 2013 01:34
|
|
Borttagen
|
Jag kysste henne tillbaka och försökte få allt runt om kring mig att försvinna.
29 sep, 2013 01:35
|
|
Borttagen
|
-Bree-
Jag märkte att jag egentligen hade börjat gilla honom så att se honom kyssa en annan tjej kändes hemskt.
29 sep, 2013 01:36
|
|
Borttagen
|
Jag av slutade kyssen för att trycka på stoppknappen.
29 sep, 2013 01:38
|
|
Borttagen
|
Jag gick av samtidigt som dom men gick fort åt det andra hållet.
29 sep, 2013 01:39
|
|
Borttagen
|
Jag tittade snabbt efter henne men följde sen med Wii
29 sep, 2013 01:40
|
|
Borttagen
|
-Wee-
Jag styrde stegen mot affären.
29 sep, 2013 01:41
|
|
Borttagen
|
Jag gick efter henne med huvudet fullt av tankar.
29 sep, 2013 01:42
|
Du får inte svara på den här tråden.