Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

1 2 3 ... 52 53 54 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Vi gick till ett kafé. Jhon Jairo beställde en läsk och en öl. Vi fikade ett tag, sen, 3 timmar senare, gick han med mig till vår motelldörr. Jag öppnade dörren på vid gavel.
- Hejdå Jhon. Jhon nickade och gav mig en puss på kinden. Jag vände mig med rodnade kinder mot Selena, James och...Erik.

4 sep, 2013 21:32

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag vinkade. "Hej, Roxanne. Du är inte så bra på knutar, det vet du va? James kom loss inatt"

jag är jättecoolig älska mig plz

4 sep, 2013 21:34

Borttagen

Avatar


Jag skrattade glatt och ryckte på axlarna.
- Jhon Jairo bjöd.mig på bio! mumlar jag sedan generat.

4 sep, 2013 21:40

Queen Boo
Elev

Avatar


"Kul! Men du vet väl... när du är fullbordad vampyr kommer du bli jättegamnal, han blir inte mer än hundra"

jag är jättecoolig älska mig plz

4 sep, 2013 21:45

Borttagen

Avatar


- Ja, men vi måste ändå åka vidare så jag tror inte det blir något, suckade jag och kröp ihop på ena sängen.
- Pfft. fnyste Erik och blängde på mig. Jag vet inte varför men jag började gråta. La huvudet i händerna och snyftade okontrollerat.

4 sep, 2013 21:47

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag la armen om henne. "Vad är det, vännen?" Sa jah
G tröstande. När jag såg Eriks blick förstod jag.

jag är jättecoolig älska mig plz

4 sep, 2013 21:51

Borttagen

Avatar


Jag skakde på huvudet och försökte sluta darra. Jag drog ett djupt och skakigt andetag och torkade mina tårar. Utan att se på Erik gick jag mot fönstret och satte mig på kanten.
- Om jag hoppar, tror ni jag får träffa dem då? suckade jag.

4 sep, 2013 21:54

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag tog tag i hennes arm. "Om du hoppar skulle du ändå inte bli av med mig"

jag är jättecoolig älska mig plz

4 sep, 2013 21:56

Borttagen

Avatar


- Jag vet...jag önskar bara att de vore här...sa jag fundersamt.
------------
Har min karaktär berättat om sina föräldrar? Om de har det, tell.me...

4 sep, 2013 21:58

Queen Boo
Elev

Avatar


"Jag vet... jag önskar att jag visste vem min pappa var"
-----------
Yes

jag är jättecoolig älska mig plz

4 sep, 2013 22:01

1 2 3 ... 52 53 54 ... 92 93 94

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

Du får inte svara på den här tråden.