Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 14:43
|
|
Borttagen
|
Helt plötsligt vaknade jag.Jag låg i en sjukhussäng
Vad hade hänt? tänkte jag.
8 aug, 2013 14:43
|
|
Borttagen
|
" Kan vi inte hälsa på Lilja? " Sa jag
8 aug, 2013 14:44
|
|
Borttagen
|
" Kan vi inte hälsa på Lilja?" Sa jag
8 aug, 2013 14:44
|
|
Borttagen
|
''ok'' ''men jag vill klä på mig först'' sa jag och klädde på mig, jag följde efter kelly
8 aug, 2013 14:44
|
|
Borttagen
|
Jag gick in till sjukhusflygeln
8 aug, 2013 14:46
|
|
Borttagen
|
''det var peter som hånglade med Emma '' sa jag snabbt till lija och höll händerna på kellys bröst
8 aug, 2013 14:48
|
|
Borttagen
|
Dörren till sjukhusflygeln öppnades. Kelly kom in.
8 aug, 2013 14:48
|
|
Borttagen
|
''det var peter som hånglade med Emma '' sa jag snabbt till lilja och höll händerna på kellys bröst
8 aug, 2013 14:48
Detta inlägg ändrades senast 2013-08- 8 kl. 14:49
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
" Hej Lilja " Sa jag och la en chokladask på bordet
8 aug, 2013 14:49
|
Du får inte svara på den här tråden.