Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Någon som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

1 2 3 ... 52 53 54 ... 312 313 314
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


" Nej " Sa jag

8 aug, 2013 14:43

Borttagen

Avatar


Helt plötsligt vaknade jag.Jag låg i en sjukhussäng

Vad hade hänt? tänkte jag.

8 aug, 2013 14:43

Borttagen

Avatar


" Kan vi inte hälsa på Lilja? " Sa jag

8 aug, 2013 14:44

Borttagen

Avatar


" Kan vi inte hälsa på Lilja?" Sa jag

8 aug, 2013 14:44

Borttagen

Avatar


''ok'' ''men jag vill klä på mig först'' sa jag och klädde på mig, jag följde efter kelly

8 aug, 2013 14:44

Borttagen

Avatar


Jag gick in till sjukhusflygeln

8 aug, 2013 14:46

Borttagen

Avatar


''det var peter som hånglade med Emma '' sa jag snabbt till lija och höll händerna på kellys bröst

8 aug, 2013 14:48

Borttagen

Avatar


Dörren till sjukhusflygeln öppnades. Kelly kom in.

8 aug, 2013 14:48

Borttagen

Avatar


''det var peter som hånglade med Emma '' sa jag snabbt till lilja och höll händerna på kellys bröst

8 aug, 2013 14:48

Detta inlägg ändrades senast 2013-08- 8 kl. 14:49
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


" Hej Lilja " Sa jag och la en chokladask på bordet

8 aug, 2013 14:49

1 2 3 ... 52 53 54 ... 312 313 314

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.