Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan går till männens omklädningsrum och suckar lite.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 3 jun, 2013 20:19 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra byter om till bikini och hoppar sedan i basängen och börjar simma några länger.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 jun, 2013 20:29 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan hoppar in i vattnet och börjar simma.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 3 jun, 2013 20:37 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon dyker och kommer under honom och drar snabbt ner honom under ytan i fötterna men släpper lika snabbt så han kommer upp igen om han nu skulle fått panik eller nått.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 jun, 2013 20:46 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan ser argt på henne. "Du smyger på folk." säger han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 3 jun, 2013 20:48 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon ler bara roat och kommer upp till ytan, "Faktiskt så smyger man inte under vattnet och sen var det bara ett skämt." ler hon.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 jun, 2013 20:49 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Väldigt roande." mumlar han argt och dyker.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 3 jun, 2013 20:52 |
|
Vildvittra
Elev |
"Jo." ler hon och börjar simma vidare, då han dyker.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 jun, 2013 20:55 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan dyker upp brevid henne. "Snow." säger han tyst och ser på henne
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 3 jun, 2013 20:58 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon vänder sig om och ser på honom, "Ja? Och jag har faktiskt ett namn." ler hon vänligt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 jun, 2013 21:06 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen