PRS(AlexZz och Jessica Tonks)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS(AlexZz och Jessica Tonks)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
"Yep." Säger Benjamin och tar av sig sina skor och går ut i vattnet. Han bryr sig inte om han blir dyngsur eller liknande, just nu skulle det vara väldigt avslappnande för att vara ärlig.
. .
14 jul, 2013 13:31 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mia tog av sig skorna och strumporna, hon kavlade också upp benen på byxorna en aning, så hon inte skulle bli alltför blöt.
Hon gick sedan ut i vattnet och log stort. "Jag älskar stränder...".
14 jul, 2013 13:58 |
|
AlexZz
Elev |
"Synd att badsäsongen inte riktigt börjat än." Svarar Benjamin och böjer sig ned och drar upp något som er ut som en liten snäcka från botten. Det var det, men det fanns fler på stranden och den var inte speciell heller. Fast den var liten och hade ett rätt fint mönster så han lägger den i fickan.
. .
14 jul, 2013 15:53 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mia nickade. Under högsäsongerna brukade det vara ännu härligare,.samt att det brukade oftas säljas handdukar och sådant på stranden.
Hon gick längre ut och struntade i sina kläder som blev blötta. "Ja..." började hon men det abslutades med ett högt plask. Hon hade råkat kliva på en hal sten och ramlat ivhelt.
14 jul, 2013 16:31 |
|
AlexZz
Elev |
Benjamin tar några steg ut och försöker hjälpa henne upp samtidigt som han försöker hålla sig för skratt. Så Benjamin blir också blöt, men inte riktigt lika mycket.
. .
14 jul, 2013 17:24 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mia hade inte ens lyckats rädda sitt huvud undan vattnet, utan hade hamnat helt under ytan då Benjamin hjälpte henne och hon själv kom ut. Hon hostade och skrattade samtidigt. Hon var helt sjöblöt nu.
14 jul, 2013 17:58 |
|
AlexZz
Elev |
Benjamin kan inte låta bli att skratta han också.
"Att det inte är badsäsong hindrade tydligen inte dig, iallafall." Säger han retsamt flinande. . .
14 jul, 2013 20:06 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Well, jag tog inte ett dopp med mening direkt". Mia tog tag i sitt hår och vred ur vattnet, hon tog sedan något steg framåt för att gå upp men, återigen, råkade hon kliva på samma sten. Men istället för att falla mot vattnet föll hon rakt mot Benjamin. Vilken otur hon hade!
14 jul, 2013 20:12 |
|
AlexZz
Elev |
Benjamin tar emot henne men lyckas på något sätt halka han också och ramla i. Benjamin gissar på att det var en sten eller liknande och när Benjamin kommer över ytan igen spottar och fräser han vatten under tiden som han halvt om halvt kvävs av skratt och vatten.
. .
14 jul, 2013 22:55 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mia skrattade hon med. "Förlåt" sa hon mellan allt skratt. Det var väldigt trevligt, och en aning pinsamt att hon råkat ramla på honom också...."Gick det bra?" log hon mot honom och lyckades ställa sig rakt upp.
15 jul, 2013 09:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen