Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag stönar. Spindlar. et är vad som kommer att fylla klassrummet när boggarten står framför mig..
jag är jättecoolig älska mig plz 18 jul, 2013 10:45 |
|
ginny 23
Elev |
Vad är jag mest rädd för? hm.
Jag vet att det kommer att höras ett långt, utdraget skrik, min mors skrik. Nu är det dags.
18 jul, 2013 10:52 |
|
Queen Boo
Elev |
Men sedan tänker jag på något annat. Den unga ormen jag såg när jag var i Florida i somras. När min bror slog den i huvudet med en planka, och ormen dog. Det är det värsta minnet jag har, konstigt nog. Att min bror sedan blev biten av ormens mor bryr jag mig inte om. Han förtjänade det.
jag är jättecoolig älska mig plz 18 jul, 2013 10:58 |
|
ginny 23
Elev |
18 jul, 2013 11:00 |
|
Queen Boo
Elev |
''Ställ er på led!'' säger Lupin. Till min förfäran hamnar jag Först! ''Redo?'' frågar lupin. Jag nickar. Han öppnar skåpet och en orm ringlar ut. Malfoy skrattar. ''Är du rädd för ormar, Light?''
Säger han hånfullt. Ett skrik hörs, när Padma Patil ser att ormens huvud är klyvet. jag är jättecoolig älska mig plz 18 jul, 2013 11:05 |
|
ginny 23
Elev |
18 jul, 2013 11:09 |
|
Queen Boo
Elev |
''Skit på dig, din jävla maskätande lilla apa!'' morrar jag. Jag sneglar på Lupin, som tittar på mig. Han försöker se sträng ut, men jag ser att et leende leker på hans läppar.
jag är jättecoolig älska mig plz 18 jul, 2013 17:39 |
|
ginny 23
Elev |
18 jul, 2013 19:20 |
|
Queen Boo
Elev |
''Din jävla...'' morrar jag och kastar mig fram han tittar fortfarande på Sarah så han ser mig inte komma. Jag hoppar på honom och slår honom snabbt till marken.
jag är jättecoolig älska mig plz 18 jul, 2013 22:34 |
|
ginny 23
Elev |
"Ligth, 20 p avdrag från Slytherin" säger Lupin. "Vem kan ta Malfoy till sjukhusflygeln?"
"Jag gör det" det bara slinker ur mig utan att jag menar det. Men sagt är sagt.
19 jul, 2013 09:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen