The Vampire Diaries[Roll]
Forum > Quidditchplanen > The Vampire Diaries[Roll]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Elena tittade på klockan. Det var fortfarande ganska tidigt men Damon var kanske vacken. Elena gjorde ett försök och ringde.
((Idé brist)) 20 jul, 2012 13:39 |
|
Borttagen
|
"Bip, bip", sade Kol varnande och pekade mot vägen. "Vi har en inkräktare. Klaus vände sig långsamt om och såg... Damon.
"Vad gör du här Damon?"sade Klaus lugnt. "Borde inte du se till att Elena håller sig borta från att dö? På tal om den saken, jag behöver min dubbelgångare, du råkar väl inte ha någon aning om vart hon befinner sig för tillfället?" han log snett mot Damon, endast för att reta upp honom. 20 jul, 2012 13:41 |
|
Dream
Elev |
Klaus och hans bröder hade flyttlådor med sig, och hon visste vad det betydde.
Caroline svalde, de skulle flytta. Det var egentligen bra, hon kunde ha ett liv utan Klaus och allt drama han förde med sig, men hon ville det inte... Hon ville att han skulle vara där, hon ville ha kvar honom hos sig, även om det var väldigt konstigt efter allt han gjort... Caroline rörde sig inte på fläcken, men hon kände hur tårarna sved i hennes ögon.
20 jul, 2012 13:41 |
|
Borttagen
|
"Tja Klaus!", sade Damon och låtsades lyfta på hatten, dock hade han ingen. Hans mobil ringde, det var Elena. "Den Elena som du pratade om nyss ringer nu, så du får ursäkta." Han log sitt sneda leende och gick därifrån och svarade.
20 jul, 2012 13:46 |
|
Borttagen
|
Klaus himlade med ögonen.
"Vi hämtar det sista", sade Elijah och drog med sig Kol in i huset. Klaus nickade långsamt och lutade sig mot bakluckan av bilen. Han gjorde de andra en tjänst genom att bara försvinna, förmodligen skulle de ordna en fest då Klaus åkt så mycket trubbel som han ställt till med. Inte för att Klaus brydde sig, han skulle ha tillräckligt med tid att komma tillbaka till mystic falls och göra deras liv till ett helvete. Hans blick gick tillbaka mot vägen, han kunde se Damon och...var det inte någon annan där också? Lite på sidan om, gömd? 20 jul, 2012 13:51 |
|
Borttagen
|
"Hej!" sa Elena när Damon svarde.
"För det första: glömde jag min jacka hos dig, och de andra: Har du lust att göra något!?" Hon sa allt snabbt så att hon inte skulle hinna ångra det sista. 20 jul, 2012 13:54 |
|
Dream
Elev |
Damon hade pratat med Klaus, och nu ringde tydligen Elena, Caroline hade hört deras samtal tydligt. Det var konstigt att Damon inte ens hade sett henne när han stod en meter ifrån henne...
Caroline tittade på Klaus och hans ögon gick från Damon och till den punkten hon stod på. Hon visste inte om han hade sett henne, men det var nästan uppenbart, vem som helst skulle nog se henne. Hon tog ett djupt andetag och hoppades, säkert förgäves...
20 jul, 2012 13:57 |
|
Borttagen
|
Caroline... Det var Caroline, vad gjorde hon utanför hans hus? Förmodligen hade hon endast råkat komma förbi, eller så hade hon följt med Damon. Han gjorde inte en min, utan såg endast på henne med trötta ögon. Varför stod hon där ens? Hon hatade honom och nu skulle han åka så det räddade inte mycket.
20 jul, 2012 14:02 |
|
Complicated
Elev |
((Oh fuck vad mycket ni har skrivit och Klaus, jag tänkte ju lämna Mystic falls!!))
Rebekah hade spenderat natten på Grillen och nu var hon på väg hem. När hon kom fram till huset stod Klaus där med en massa flyttlådor. Vad gör han? "Klaus?! Vad gör du?" Skek hon på håll.
20 jul, 2012 14:06 |
|
Dream
Elev |
Klaus hade sett henne, men han sa ingenting vilket var skönt. Men hon ville säga honom ett sista ord innan hon kanske aldrig mer skulle se honom, eller jo det skulle hon, men det kunde ta århundraden...
Vad skulle hon säga, Bonnie kanske låg på sjukhuset på grund av honom, eller det var ju det som inte kunde stämma? Hon ville bara krama honom, men varför, efter allt han gjort? Nej, hon kunde helt enklet inte stoppa hennes känslor för honom. Hon tittade mot honom med en sorgsen blick. Hon ville säga något, och det gjorde hon. " Var ska ni? ", frågade hon bara och klev fram så att hon kunde se honom bättre.
20 jul, 2012 14:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen